امروز: شنبه, 17 شهریور , 1403

17 شهریور , 1403

اخبار عمومی 04 مرداد 1403 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
فوری/

فوری جزییات تعطیلات 3 روز تهران با مراسم تنفیذ+جزییات

تعطیلات 3 روزه تهران با همزمان شدن مراسم تنفیذ رییس جمهور منتخب قوت گرفت.

تعطیلات 3 روزه تهران

به گزارش خبرنگار صنعت مالی، تعطیلات 3 روزه تهران با تشدید گرمای بی سابقه هوا در شورای عالی ریاست جمهوری در حال بررسی و اقدام کارشناسی است.

تا این لحظه از تنظیم این خبر تهران در روز پنج شنبه به طور کامل تعطیل و روزهای شنبه و یکشنبه اداره تا ساعت 10.45 صبح فعال خواهند بود.

اما این میزان فعالیت ادارات در شورای تامین استان تهران مورد اختلاف بوده و با توجه به مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری احتمال زیاد تهران تعطیل شود.

بیشتر بخوانید

افزایش مصرف برق در کشور به علت گرمای بی سابقه است

تعطیلات 3 روزه تهران با مراسم تنفیذ

تعطیلات 3 روزه تهران همزمانی گرمای شدید هوا و برگزاری مراسم مهم تنفیذ ریاست جمهوری از علل احتمالی بسیار زیاد تعطیلی تهران در روزهای شنبه و یکشنبه خواهد بود.

خبرنگار صنعت مالی در حال پیگیری دقیق تعطیلی کامل شنبه و یکشنبه از مسیولان امر در استانداری و ریاست جمهوری است تا به سمع و نظر مخاطبان برساند.

یکی‌از علل مهم کاهش ساعت اداری که از سوی معاون اجرایی رییس جمهور اعلام شده گرمای بی سابقه دمای هواست و به احتمال زیاد در جلسه اضطراری برگزار شده تعطیلات سه روزه تصویب خواهد شد.

این تعطیلات 3 روزه قطعا در تمام کشور تحت الشعاع قرار خواهد گرفت چراکه این گرما در تمام استان‌ها تجربه خواهد شد.

تعطیلات 3 روزه تهران

تعطیلات 3 روزه تهران

پیش از این دبیرکل شورای هماهنگی بانک‌ها گفته بود: با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق، متعاقب هماهنگی به عمل آمده با بانک مرکزی، تمامی واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۴ تعطیل است.

همچنین به منظور پاسخگویی به نیازهای ضروری مشتریان گرامی، فردا تعدادی از شعب بانک‌ها به صورت کشیک (از ساعت ۹ تا ۱۱) دایر هستند که اسامی آنها در وبسایت بانک‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

شنبه و یکشنبه هفته آینده میزان دمای هوا در موقعیت قرمز برای سلامت مردم است و اشعه فرابنفش نیز در وضعیت ناهنجار قرار دارد.این یعنی پای جان و سلامت مردم در میان است. هر دقیقه قرار گرفتن در این شدت گرما و بخصوص اشعه فرابنفش ده ها بیماری را شکل می دهد.

گرمای هوا دلیل تعطیلی ۳ روزه ادارات شد. با مصوبه ستاد مدیریت بحران ادارات سیستان و بلوچستان و سمنان پنجشنبه ها تا اواسط شهریور تعطیل شد. پنجشنبه ۴ مرداد نیز تعطیل اعلام شد.

برخی کارشناسان افزایش دمای تهران را تا حدی زیاد دانسته اند که در برخی جاها کشنده اعلام شده است.

تعطیلی ادارات استان مرکزی / تعطیلی ادارات فردا

وی افزود: شعب منتخب یا مرکزی بانک ها و بیمه های استان مطابق اعلام شورای هماهنگی ذیربط تا ساعت ۱۱ صبح دایر خواهند بود و کلاس های ترم تابستانی دانشگاهی استان مطابق برنامه قبلی برقرار است ولی کلاس های کلیه موسسات و آموزشگاه های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی تعطیل خواهد بود.

تعطیلی ادارات

تعطیلی ادارات استان قم در پی افزایش بی‌سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق، بر اساس تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه شرایط اضطرار استان

به‌منظور حمایت از بخش‌های کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی، کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به‌استثنای واحدهای ذی‌ربط در مراکز درمانی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، شعب مرکزی یا شعب منتخب بانک‌ها و مراکزی که دارای نوبت‌کاری هستند

با استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری در روز سه‌شنبه ۲ مرداد تا ساعت ۱۱ و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه مورخ ۳ و ۴ مرداد تعطیل خواهند بود.

همچنین شعب مرکزی یا منتخب بانک‌ها در روز پنج‌شنبه فعال خواهند بود.

به ذکر است کلاس‌های کلیه مؤسسات و آموزشگاه‌ها شامل مراکز علمی آزاد، آموزشگاه‌های زبان، اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی تعطیل خواهد بود.

دولت به زودی بابد با توجه به حجم گرمای بی سابقه همزمان با مراسم تنفیذ چاره ای فوری برای فعالیت اداره و تامین برق مردم بیاندیشد.

اقساط دقیق وام نهضت ملی مسکن 1403+شرایط کامل

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *