امروز: یکشنبه, 29 مهر , 1403

29 مهر , 1403

کد خبر : 21112
اقتصاد جهان چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 21:22 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شلوغ ترین خط پروازی هواپیمایی مربوط به کدام کشور است؟

بر اساس داده های منتشر شده توسط OAG، فرودگاه بین المللی دبی 7 مسیر از 10 مسیر پروازی شلوغ منطقه را از نظر ظرفیت صندلی در پروازهای بین المللی در ماه آوریل امسال به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار بین الملل صنعت مالی ، بر اساس داده های منتشر شده توسط OAG، فرودگاه بین المللی دبی 7 مسیر از 10 مسیر پروازی هواپیمایی شلوغ منطقه را از نظر ظرفیت صندلی در پروازهای بین المللی در ماه آوریل امسال به خود اختصاص داد.

پروازهای بین المللی

طبق گزارش این موسسه مسیر دبی – ریاض از نظر ظرفیت صندلی در پروازهای بین المللی طی ماه آوریل با 369.6 هزار صندلی در رتبه دوم منطقه قرار گرفت و سپس مسیر دبی – لندن با مجموع 259.1 هزار صندلی در رتبه چهارم منطقه قرار گرفت.

داده ها نشان می دهد که مسیر دبی – جده با 250.4 هزار صندلی در جایگاه پنجم، سپس مسیر بمبئی – دبی با 241.6 هزار صندلی در رتبه ششم مسیر دبی – کویت با 223 هزار صندلی در رتبه هفتم، مسیر دهلی- دبی با 207 هزار صندلی در جایگاه هشتم و مسیر بحرین – دبی با 192.6 هزار صندلی در جایگاه دهم قرار گرفتند.

در این تقسیم بندی مسیر قاهره – جده از نظر ظرفیت صندلی در پروازهای بین المللی برنامه ریزی شده در ماه آوریل با 461.2 هزار صندلی در رتبه اول منطقه قرار گرفت.

منبع: روزنامه البیان امارات

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *