5 آذر , 1403

کد خبر : 27630
بانک و بیمه چهارشنبه 14 شهریور 1403 - 12:41 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
7
اقدام عجیب بانک ملی|

بانک ملی طرح پرداخت تسهیلات با میانگین حساب مشتریان را از بام حذف کرد+عکس

بانک ملی طرح پرداخت تسهیلات با میانگین حساب مشتریان را از سامانه بام بانکی خود حذف کرد.

بانک ملی طرح پرداخت تسهیلات با میانگین حساب مشتریان را از بام حذف کرد

صنعت مالی| بانک ملی طرح پرداخت تسهیلات با میانگین حساب مشتریان را از سامانه بام بانکی خود حذف کرد.

یکی‌از مشتریان بانک ملی در این باره به خبرنگار صنعت مالی گفت: در این طرح مشتریان می‌توانستند میانگین حساب حقیقی خود را محاسبه کرده و به ازای آن به صورت آنلاین تقاضای تسهیلات دهند.

بیشتر بخوانید

اقدام عجیب بانک‌ ملی در مواجهه با متقاضیان تسهیلات با میانگین حساب/عکس

با وجود اینکه بسیاری از مشتریان از عملکرد تسهیلات دهی بانک ملی ایران ابراز نارضایتی کرده اند، این بانک در اقدامی جالب به‌جای ارایه خدمات جدیدتر به مشتریان، صفحه نیکوکاری و صدقات بام خود را به روز رسانی کرده است.

این بانک دولتی علاوه بر مشکلاتی که در ساختارهای حوزه فناوری دارد نتوانسته سهم بالایی از رضایتمندی مشتریان را کسب کند.

در این باره مراجعه به خبر اقدام عجیب بانک ملی در مواجهه با متقاضیان تسهیلات با میانگین حساب، سطح خدمات دهی به مشتریان نمایان می‌شود.

گفتنی است بانک‌ های دیگر در حوزه قرض الحسنه با توسعه زیرساخت های فناورانه بدون حتی یک شعبه در سطح شهر با محاسبه میانگین مانده رسوب پول در حساب، وام‌های بدون دردسر پرداخت می‌کنند.

اما این بانک دولتی با وجود ساختارهای عریض و طویل و وجود شرکت هایی مانند سداد هنوز رضایت مشتری را جلب نکرده اند.

اختلال همراه بانک‌ ملی بام

ناگفته نماند که همراه بانک بام ملی در برخی مقاطع دچار اختلال در ایام پایانی و شروع ماه می‌شود و کار نقل و انتقال پول و جابجایی از حساب به دشواری انجام می شود.

بانک ملی طرح پرداخت تسهیلات با میانگین حساب مشتریان را از بام حذف کرد

شکایت از بانک ملی

نکته جالب تر اینکه‌ برخی از مشتریان به علت عدم پاسخگویی صحیح و قانع کننده شعبات بانک در فضای مجازی به دنبال شکایت از بانک ملی در بانک‌ مرکزی، یافتن شماره ای از سازمان بازرسی و یا شکایت از بانک ملی درباره وام ازدواج هستند.

به عکس زیر توجه کنید.

شکایت از بانک ملی

به‌نظر می‌رسد مدیران و اعضای هیأت مدیره بانک ملی به جای توجه به لزوم مشتری مداری، به سمت نارضایتی مشتریان حرکت می کند چراکه مقایسه خدمات برخی بانک های خصوصی تازه کار نمایان گر سطح مشتری‌مداری آنان است.

  • این درحالی است کهن نجارزاده مدیر عامل بانک ملی گفته بود توسعه بانکداری نوین اولویت بانک ملی ایران در سال 1403 است!
  • نکته جالبتر ماجرا این است که ابوالفضل نجارزاده گفته بود برنامه و  دغدغه اساسی بانک حرکت به سمت بانکداری نوین است. همه ارکان بانک و همکاران باید بسیج شوند تا طرح های فناورانه و برنامه های حوزه فناوری با سرعت اجرایی شود.
  • معتقدم اگر همه همکاران به این باور برسند که اکنون زمان تغییر است و باید از بانک سنتی به بانک مدرن تغییر کنیم قطعا شاهد تحول اساسی در حوزه خدمات دهی و افزایش سهم بازار بانک خواهیم بود.

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که آماری از میزان جذب سپرده در یکسال گذشته در پورتال بانک ملی ایران منتشر نشده است در حالی که طی دهه ۹۰ آمارهایی از میزان جذب سپرده و افزایش منابع بانک ملی در دسترس مخاطبان بوده است.

به نظر می‌رسد برخی بانک ها که در حوزه توسعه فناوری‌های نوین پیشگام بوده اند با جذب منابع و ارایه تسهیلات ارزان قیمت قرض الحسنه آنلاین و … توفیق بیشتری نسبت به بانک‌های دولتی داشته اند.

به‌نظر می رسد علاوه بر تعهد سود دهی در صندوق های بازنشستگی که پزشکیان قول آن را داده بود باید از مدیران بانک‌های دولتی و نیمه دولتی هم بابت سود دهی و توسعه فناوری‌های نوین و … تعهد اخذ شود تا شاهد نارضایتی بیشتر مردم از خدمات بانک های دولتی نباشیم.

بیشتر بخوانید بانک ملی 9 هزار میلیارد تومان تسهیلات به کارکنان خود داد!

رسانه صنعت مالی آمادگی دارد تا هر نوع اختلال و یا توسعه فناوری بانک‌ها در خدمت مردم و مشتریان را با هدف اطلاع رسانی و آگاهی سازی منتشر کند.

در این باره لازم هست در بخش دیدگاه ها سوژه های خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید 

اخبار صنعت مالی و بازارهای مالی

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مشتری بانک ملی میگه

    سلام… اول تسهیلات با میانگین حساب را با بهانه تقاضای زیاد مشتریان و اتمام اعتبار تخصیص یافته حذف کرد، حالا کلا قسمت تسهیلات مهربانی، اعتبار ملی و … را نیز غیر فعال کرده. تنهایی چیزی که به ذهن خطور می‌کنه زمانی که افزایش قیمت در دلار و طلا و اجناس اتفاق میفته، به ضرر بانک هست که وام بده. فقط زمانی که ثبات هست قسمت تسهیلات فعال میشه اونم به دلیل جمع آوری نقدینگی مردم در طرح های مختلف وام‌. بانک مرکزی هم که باید در نقش بازرسی و نظارت نقش داشته باشه، اقدامی نمیکنه.

  2. احمد میگه

    لطفا خواهشا کارت اعتباری را فعال کنید مردم با کلی مشکلات روی همین کارت اعتباری ۲۰۰ م حساب میکردن و پولشون در بانک کلی خوابوندن این درست نیست یهو کارت اعتباری را غیر فعال کردن ناعدالتیه

  3. وحید میگه

    بخدا چندین ماه با هزارتا مشکل با هر بدبختی بود پول خوابوندم تو حساب تا وام بگیرم الان تسهیلات کارت اعتباری حذف شده مشکلاتم دوبرابر شده خواهشا یکم هم به مشکلات مردم فکر کنید

    • شهرام میگه

      لطفاً خواهش خواهش خواهش میکنم این کارت اعتباری رو فعال کنید با هزار امید پول قرض گرفتم خوابوندم که وام بگیرم تا چکهام فرم نخورن

  4. مصطفی میگه

    خدا لعنت کنه باعث بانی اون کسی رو که وام ۲۰۰ میلیونی اعتباری رو حذف کرده انشالا خدا نابودش کنه با زندگی مردم بازی می کنن لعنت بر پدر مادرش. امید مردم رو نا امید می کنه

  5. ابراهیم میگه

    بیشرفای دزد مردم با هزار بدبختی پول قرض کردن ریختن بحساب بانک برا ۲۰۰ میلیون وام شما امدید کارت اعتباری رو بستید یکمی بفکر مردم باشید خدا از خودتون و خانواده هاتون نگذره