5 آذر , 1403

کد خبر : 25355
بانک و بیمه جمعه 12 مرداد 1403 - 18:22 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
4

اقدام عجیب بانک‌ ملی در مواجهه با متقاضیان تسهیلات با میانگین حساب/عکس

بانک ملی ایران در اقدامی عجیب پس از کسر پول از حساب بانکی متقاضیان تسهیلات میانگین حساب، مانده اعتبار تخصیص یافته را پایان یافته اعلام می‌کند.

بانک‌ ملی ایران

به گزارش خبرنگار صنعت مالی، اقدام عجیب بانک‌ ملی در مواجهه با متقاضیان تسهیلات با میانگین حساب عنوان این گزارش خطاب به مسئولان بانک ملی ایران است.

بانک‌ ها که بر اساس میانگین حساب به متقاضیان تسهیلات پرداخت می کنند بدون هیچ محدودیتی صرفا با دریافت یک ضمانت ساده نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام می‌کنند.

یکی از مخاطبان سایت صنعت مالی درباره تجربه استفاده از طرح تسهیلات بر اساس میانگین حساب مرابحه 23 درصد بانک‌ ملی به خبرنگار ما می‌گوید:

بانک‌ ملی ایران در اقدامی عجیب ابتدا کسورات حساب بانکی بابت استعلام و دریافت اطلاعات ضامنین و … را در سامانه انجام می‌دهد و سپس با این پیام مواجه می‌شویم.

بانک‌ ملی ایران

در این پیام که سیستمی به متقاضی اعلام می‌شود که اعتبار اختصاص‌یافته به این طرح پایان یافته است.

بیشتر بخوانید

  1. استقبال از وام مهربانی بانک ملی

در حالی که اگر چنین اعتباری وجود ندارد بانک‌ ملی باید از ابتدا اعلام کند و کسورات بابت استعلام ضامنین را از حساب متقاضی کسر نکند.

این متقاضی تسهیلات از صنعت مالی تقاضا کرد که گزارش این اقدام به گوش مسئولان نظارتی بانک مرکزی برسد.

در سایر بانک‌ها معمولا پرداخت تسهیلات با میانگین حساب بدون دغدغه پرداخت می شود.

رسانه صنعت مالی حق هر گونه پاسخ مسئولان بانک ملی به این اقدام را محفوظ می داند.

انتهای خبر/

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. امید میگه

    سلام
    برای من هم همینطور شد
    ابتدا برای استعلام مبالغی رو کسر کرد و بعدش هم پیام داد که از وام خبری نیست.

  2. صالحوند میگه

    سلام
    برای منم همینطور شد اگه قرار هست وام ندید چرا مبلغی بابت استعلام کسر میکنید لطفا مردم رو سرکار نزارید

  3. مریم میگه

    من الان چند وقته فقط با کارتخوان ملیم کار کردم بخاطر این وام وقتی ام به حد نصاب رسید استعلام ضامنو نراحل دیگ کسر میکرد و همش اون پیغام خطا رو میداد.الان بعد چند ماه انتظار سامانه تسهیلات مورد نظر رو حذف کرده.اگ نمیخواستین بدین همون اول میگفتین ما بانک دیگ مراجعه میکردیم .الان بعد چند ماه کی پاسخگوعه .

  4. محمد میگه

    بیشرفا 8 ماهه منتظر وامم.شامن بردم همه کار هارو انجام دادم حالا میگن منتظر بام باشید.👿👿👿👿