تاریخ انتشار: 1403-08-24 - 5 ماه پیش
موضوع:‌ صنعت و تجارت
شماره: 33878

راهنمای انتخاب ابزارهای بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک

راهنمای انتخاب ابزارهای بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک

بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در دوران رقابتی امروز، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. رقابت سنگین میان کسب‌وکارهای مختلفی که هرروز در حال شکل‌گیری هستند و از طرفی، متقاعد کردن مشتریان به استفاده از خدمات کسب‌وکارهای کوچک و ایجاد اعتماد و احساس وفاداری در آن‌ها، باعث شده تا تدوین و اجرای استراتژی‌های بازاریابی به امری حیاتی تبدیل شود.