انس طلا
3,448 دلار
%0.00 (0 دلار)
1404/06/09 00:00
طلای 18 عیار
8,611,800 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/06/09 00:00
طلای 24 عیار
11,482,200 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/06/09 00:00
طلای آب‌شده نقدی
37,292,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/06/09 00:00
سکه یک گرمی
15,700,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/06/09 00:00
ربع سکه
30,600,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/06/09 00:00
نیم سکه
51,000,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/06/09 00:00
سکه امامی
95,490,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/06/09 00:00
سکه بهار آزادی
88,520,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/06/09 00:00

9 شهریور , 1404

انس طلا
3,448 دلار
%0.00 (0 دلار)
1404/06/09 00:00
طلای 18 عیار
8,611,800 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/06/09 00:00
طلای 24 عیار
11,482,200 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/06/09 00:00
طلای آب‌شده نقدی
37,292,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/06/09 00:00
سکه یک گرمی
15,700,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/06/09 00:00
ربع سکه
30,600,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/06/09 00:00
نیم سکه
51,000,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/06/09 00:00
سکه امامی
95,490,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/06/09 00:00
سکه بهار آزادی
88,520,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/06/09 00:00
کد خبر : 61984
بانک و بیمه چهارشنبه 8 مرداد 1404 - 20:12 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مدیرعامل بانک کشاورزی پای گفتگو با مشتریان نشست

مدیرعامل بانک کشاورزی با حضور در مرکز ارتباط سبز این بانک، به صورت تلفنی به سوالات و درخواست‌های تعدادی از مشتریان و کارکنان پاسخ داد.

به گزارش صنعت مالی به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در حاشیه این ارتباط مستقیم که روز دوشنبه 6 مردادماه 1404 برگزار شد، وهب متقی‌نیا با اشاره به ضرورت ارتباط مستقیم با مخاطبان، اظهار داشت: گفت و گوی بی‌واسطه با مشتریان و همکاران، فرصت مناسبی را برای آگاهی از نیازها و چالش‌ها فراهم می‌کند.

وی با اشاره به تلاش‌های این بانک در حمایت از بخش کشاورزی و تأمین منابع مالی مورد نیاز تولیدکنندگان، افزود: مرکز ارتباط سبز، بستری مناسب برای دریافت دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات مشتریان و کارکنان است که در بهبود کیفیت خدمت‌رسانی موثر خواهد بود.

مدیرعامل بانک کشاورزی در پایان دستورات لازم را برای بررسی و پیگیری موارد مطرح شده در این گفت‌وگو‌ها به واحدهای ذیربط صادر کرد و گفت: روند پاسخگویی به مشتریان با دقت و سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *