امروز: یکشنبه, 31 فروردین , 1404

انس طلا
3,326 دلار
%0.40− (-13 دلار)
1404/01/29 23:58
طلای 18 عیار
6,564,400 تومان
%4.67− (-306,557 تومان)
1404/01/30 19:59
طلای 24 عیار
8,752,500 تومان
%4.67− (-408,741 تومان)
1404/01/30 19:59
طلای آب‌شده نقدی
28,376,000 تومان
%4.86− (-1,379,073 تومان)
1404/01/30 19:59
سکه یک گرمی
13,500,000 تومان
%3.04− (-410,400 تومان)
1404/01/30 18:27
ربع سکه
26,000,000 تومان
%5.96− (-1,549,600 تومان)
1404/01/30 18:27
نیم سکه
48,000,000 تومان
%6.25− (-3,000,000 تومان)
1404/01/30 18:27
سکه امامی
76,010,000 تومان
%4.31− (-3,276,031 تومان)
1404/01/30 19:59
سکه بهار آزادی
69,175,000 تومان
%4.36− (-3,016,030 تومان)
1404/01/30 19:59

31 فروردین , 1404

انس طلا
3,326 دلار
%0.40− (-13 دلار)
1404/01/29 23:58
طلای 18 عیار
6,564,400 تومان
%4.67− (-306,557 تومان)
1404/01/30 19:59
طلای 24 عیار
8,752,500 تومان
%4.67− (-408,741 تومان)
1404/01/30 19:59
طلای آب‌شده نقدی
28,376,000 تومان
%4.86− (-1,379,073 تومان)
1404/01/30 19:59
سکه یک گرمی
13,500,000 تومان
%3.04− (-410,400 تومان)
1404/01/30 18:27
ربع سکه
26,000,000 تومان
%5.96− (-1,549,600 تومان)
1404/01/30 18:27
نیم سکه
48,000,000 تومان
%6.25− (-3,000,000 تومان)
1404/01/30 18:27
سکه امامی
76,010,000 تومان
%4.31− (-3,276,031 تومان)
1404/01/30 19:59
سکه بهار آزادی
69,175,000 تومان
%4.36− (-3,016,030 تومان)
1404/01/30 19:59
کد خبر : 37050
خودرو چهارشنبه 14 آذر 1403 - 12:41 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
1

علی شیخ زاده مدیرعامل جدید سایپا شد + سوابق

علی شیخ زاده به عنوان مدیرعامل جدید سایپا منصوب شد.

به گزارش صنعت مالی، براساس تصمیم هیات مدیره شرکت سایپا علی شیخ‌زاده به عنوان مدیرعامل جدید سایپا به جای جواد توسلی مهر منصوب شد.

قرار است ظهر امروز در شرکت سایپا مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت سایپا برگزار شود.

علی شیخ زاده مدیرعامل جدید سایپا

گفتنی ست، شیخ زاده در کارنامه کاری خود سوابقی همچون معاون مهندسی مگاموتور، معاون تولید قوای محرکه ایران خودرو، مدیرعامل تام ایران خودرو، مدیرعامل شرکت قالبهای بزرگ صنعتی ایران خودرو، مدیرعامل پارس خودرو و عضو موظف هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی سایپا و نهایتا عضو هیات مدیره و قائم مقام ایران خودرو را دارد.

علاوه بر انتخاب مدیرعامل سایپا اعضای هیات مدیره نیز تغییر کردند و کوروش پرویزیان، علی شیدایی، محمود سهیل نژاد و محمدرضا شیخ عطار به عنوان اعضای جدید منصوب شده اند.

توسلی مهر اسفندماه 1402 به مدیرعاملی سایپا انتخاب شده بود که امروز با گذشت 10 ماه شیخ زاده جایگزین او در شرکت سایپا شده است.

بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ناشناس میگه

    بله؛ اینکه جناب علی شیخ زاده چه دسته گلی در شرکتی صنعتی به بزرگی آذرآب به آب داده که منجر به تعطیلی موقت کارخانه مذکور شده بود بر اهل فن و صنعت پوشیده نیست. در مگاموتور ایشان با حکم جواد نجم الدین در سال 1386 به ناگاه از مدیر خدمات فنی و تعمیراتی به معاونت مهندسی مگاموتور رسید !!! فراموش نمی شود نامبرده که خودش هم میدانست گزینه شایسته ای برای چنین سمتی در بزرگترین قوای محرکه سازی صنعت خودروی کشور نبود در آن زمان در جلسه معارفه خودش به مدیران و روسای مهندسی مگاموتور به صراحت افشا نمود که هیچ برنامه ای بعنوان معاونت مهندسی این مجموعه نداشته و اینکه قبلا سابقه ای در حوزه مهندسی قوای محرکه ندارد اما حتما مدیرعامل این شرکت ( جواد نجم الدین ) صلاح دانسته و ایشان را معاون مهندسی مگاموتور کرده است !!!!!!!! (وای چه فرار رو به جلویی – وقاحت ) . همچنین فراموش نمی شود دو سال بعد یعنی در سال 1388 که جواد نجم الدین با حکم مدیر هیات عامل وقت سازمان گسترش و نوسازی به مدیر عاملی ایران خودرو رسید آقایان علی شیخ زاده ( که معاون مهندسی وقت مگاموتور بود) و نیز عادل پیرمحمدی ( که معاون کیفیت وقت مگاموتور بود) تا یک ماه با وجود اینکه در شرکت مگاموتور حضور داشتند ولی در انتظار رفتن به ایران خودرو بودند ( تیم اتوبوسی جناب نجم الدین) ، تمام وظایف خود در مگاموتور را بیخیال شده و رها کرده بودند و با وجود حضور فیزیکی در این شرکت حتی لباس فرم آن را که زیر مجموعه سایپا هست بر تن نمی کردند و آن یک ماه بخاطر ترک فعل کارهای کارخانه توسط این افراد ، فعالیتهای دو حوزه مهندسی و کیفیت مگاموتور کاملا رها شده بود ( این در حالی بود که این افراد در مقابل چشم کارکنان مگاموتور حضور فیزیکی داشتند ).
    بله داستان غم انگیز صنعت و خصوصا صنعت خودرو در ایران اینگونه رقم میخورد. حال بعد از 15 سال از آن مشاهدات عینی جلوی چشمان همه ، این آدم با رانت و هزاران ارتباط که همگی آنها فاقد شایستگی و عدم کفایت ایشان است اکنون بر مسند مدیرعاملی همان شرکتی نشسته که در سال 1388 با رفتن نجم الدین از بزرگترین زیر مجموعه سایپا حتی حاضر به پوشیدن لباس فرم مگاموتور در آن یک ماه نشد .