16 مهر , 1403

اخبار عمومی 16 مهر 1403 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

خبرهایی درباره نفوذ چتربازان حزب‌الله به فلسطین اشغالی

منابع خبری تصاویر و ویدئوهایی منتشر کردند که گفته می‌شود از نفوذ چتربازان حزب‌الله به فلسطین اشغالی به ویژه منطقه اطراف پایگاه نظامی «میرون» حکایت دارد.

به گزارش  صنعت مالی، روزنامه اسرائیلی «معاریو» خبر داد که چند نفر از چتربازان حزب‌الله، به سمت پایگاه نظامی «میرون» در شمال فلسطین اشغالی نفوذ کرده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان حاضر در اطراف این منطقه، خواست که از منازل خود خارج نشوند.شبکه خبری الجزیره به نقل از ارتش اسرائیل گزارش داد: در راستای پیگیری گزارشهایی درباره عملیات نفوذ هوایی در شمال، هیچ نگرانی نسبت به وقوع حادثه امنیتی وجود ندارد.
امروز عملیاتهای زیر علیه رژیم صهیونیستی صورت گرفته است:– گردانهای القسام، تل‌آویو را هدف حمله قرار داد.– حزب‌الله شمال حیفا را موشک‌باران کرد.– نیروهای مسلح یمن، تل‌آویو را با موشک بالستیک هدف قرار داد.– مقاومت اسلامی عراق یک مقر نظامی را با پهپاد هدف قرار داد.
مهر سال ۱۴۰۲ شمسی مصادف با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی برای رژیم جنایتکار صهیونیستی یادآور خاطرات تلخ و دردناکی است، روزی که نیروهای حماس با طراحی و اجرای عملیاتی غافلگیرانه، به سرزمین‌های اشغال شده توسط اسرائیل حمله کردند و در همان دقایق ابتدایی عملیات خود با شلیک ۵ هزار راکت اسراییل را هدف قرار دادند و در ادامه با عبور از دیوار حائل بین نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی، وارد شهرک‌های صهیونیست‌نشین شدند و گروهی از نظامیان صهیونیستی را دستگیر و به عنوان اسیر به غزه منتقل کردند. این عملیات که با نام «طوفالان الاقصی» انجام شد، خوشحالی مردم در کشورهای مسلمان و بسیاری از کشورهای دیگر را به دنبال داشت، هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و نشان داد آنچه رژیم صهیونیستی درباره توان نظامی خود گفته، داستانی بیش نیست.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *