امروز: پنجشنبه, 29 شهریور , 1403

29 شهریور , 1403

تیتر دوم 27 شهریور 1403 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
صنعت مالی گزارش می‌دهد:

چند اقدام برای یافتن ایردراپ‌های معتبر مانند داگز و نات‌کوین

انجام بازی‌های تلگرامی جذابیت‌هایی را به همراه دارد ولی بهتر است برای دوچندان کردن این جذابیت و لذتی که از این بازی‌ها به دست می‌آید و افزایش شانس به دست آوردن سود مواردی مانند تاریخچه پروژه و حامیانش و دیگر موارد را مدنظر قرار دهیم.

نات‌کوین

به گزارش خبرنگار صنعت مالی، پس از موفقیت‌آمیز بودن پروژه نات‌کوین و داگز و تقسیم سود میان شرکت‌کنندگان در این پروژه نظر بسیاری از کاربران تلگرام به بازی‌های تلگرامی جلب شد و به همین خاطر این روزها میلیون‌ها نفر در جهان به ویژه در ایران مشغول انجام بازی‌های تلگرامی مانند همستر، تپ‌سوآپ و راکی ربیت هستند البته تعداد بازی‌های تلگرامی آنقدر افزایش پیدا کرده که تنها به این سه پروژه اخیر محدود نمی‌شود.

پرسش بسیاری از کاربران تلگرام این است که آیا می‌توان به همه این پروژه‌ها اعتماد کرد؟ آیا وقت گذاشتن برروی اینها هدر دادن زمان است؟ آیا انجام این بازی‌ها منجر به هک کیف پول دیجیتال یا حساب بانکی خواهد شد؟ از این دست پرسش‌ها بسیار زیاد است و باید به کاربران حق داد که نگران پول، زمان و امنیت گوشی و سرمایه خود باشند.

هیچ قطعیتی در بازار ارزهای دیجیتال و ایردراپ‌ها وجود ندارد و به همین دلیل نمی‌توان گفت صد درصد همه پروژه‌ها لیست می‌شوند و یا به کاربران و مشارکت‌کنندگان خود سود می‌رسانند اما می‌توان به منظور کاهش ریسک چند اقدام را انجام داد.

راهکارهای شناسایی بازی‌های معتبر تلگرامی

اول اینکه به مرجع رسمی این بازی‌ها یعنی Telegram Apps Center  مراجعه کنید و در آنجا پروژه‌ها را بررسی و تا آنجایی که ممکن است آنهایی که تیک آبی تلگرام را دارند بازی کنید.

 دومین کاری که باید انجام داد آن است که اهداف و برنامه‌های تیم توسعه‌دهنده را بررسی کنید چون معمولاً پروژه‌های معتبر از تیم‌های قوی برخوردارند و از سابقه خوبی بهره می‌برند البته توصیه می‌‎شود برای فهم بیشتر از پروژه به شبکه‌های اجتماعی متعلق به آنها سر بزنید و مطالب آنها را بخوانید.

سومین گام مربوط به شرکت‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال است که شناخته‌شده هستند و از این پروژه‌ها حمایت می‌کنند.

چهارمین اقدام هم آن است که از تجربه و دیدگاه‌های کاربران استفاده کنید و پنجمین اقدام مربوط به معرفی بازی‌ها در تسک‌های پروژه‌های معتبر است که می‌توان به اینها هم رجوع کرد.

چند اقدام برای امنیت کیف پول و جلوگیری از دست رفتن سرمایه

دغدغه دیگر کاربران مربوط به امنیت حساب بانکی و یا کیف پول دیجیتال آنهاست؛ برای در امان ماندن از اتفاقاتی مانند هک اطلاعات مالی بهتر است علاوه بر مدنظر قرار دادن چهار اقدام مذکور، حساب بازی‌های تلگرامی را به کیف پول‌هایی متصل کنید که در آن موجودی ارز دیجیتال ندارید و در صورت ضرور و موقع لیست شدن پروژه به اندازه‌ای که پروژه کارمزد نیاز دارد به آن ارز دیجیتال مثلاً تتر یا تون واریز کنید.

همچنین اقدام دیگری که باید انجام داد آن است که از کلیک کردن بر لینک‌های جعلی و مشکوک در تلگرام و دیگر پیام‌رسان‌ها و یا لینک‌هایی که پیامک می‌شود ممانعت شود و یا اینکه شاید NFT هایی به کیف پول متصل به پروژه‌های تلگرامی از آدرسی مشکوک منتقل شود که ندانید مبدأ آن کجاست و لازم است حتماً این نکته را بدانید که کلیک کردن برروی این NFT ها خطر هک و خالی شدن حساب شما را به همراه دارد و لذا این را هم مدنظر داشته باشید و نکته دیگر آنکه کدهای امنیتی کیف پول خود را هیچگاه به کسی نگویید.

در پایان باید گفت انجام بازی‌های تلگرامی جذابیت‌هایی را به همراه دارد ولی بهتر است برای دوچندان کردن این جذابیت و لذتی که از این بازی‌ها می‌برید و افزایش شانس به دست آوردن سود موارد گفته شده را مدنظر داشته باشید و هیچ یک را پشت گوش نیندازید.

بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *