14 مهر , 1403

خودرو 08 شهریور 1403 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جدید/ سامانه یکپارچه خودرو جانبازان بازگشایی شد؟

سامانه یکپارچه خودرو جانبازان از ساعاتی پیش برای عموم متقاضیان آن برای جانبازان 50 درصد و بالاتر مشمول واردات توسط واردکنندگان سامانه از 8 شهریور باز شد.

سایت سامانه یکپارچه خودرو جانبازان

به گزارش خبرنگار صنعت مالی، خبر تازه درباره سامانه “سامانه یکپارچه خودرو جانبازان” بازگشایی شد در حالی منتشر می شود که وعده آن از ماه های گذشته داده شده بود.

سامانه یکپارچه خودرو جانبازان

اکنون طبق وعده سازمان توسعه و تجارت سامانه یکپارچه خودرو جانبازان، برای جانبازان 50 درصد و بالاتر مشمول واردات توسط شرکت‌های واردکننده سامانه از امروز پنجشنبه 8 شهریور در دسترس قرار گرفته است.

سایت سامانه یکپارچه خودرو جانبازان

سایت ثبت نام خودروهای وارداتی سامانه یکپارچه خودرو جانبازان به مدت 10 روز فعالیت جدید خود را آغاز کرده است. در این طرح جانبازان گرامی میتوانند با مراجعه به سایت janbazan.saleauto.ir نسبت به ثبت نام خودرو مورد نظر خود اقدام نمایند.

سایت سامانه یکپارچه خودرو جانبازان

سایت سامانه یکپارچه خودرو جانبازان

▪️ در ماده 14 مصوبه هیأت وزیران در مورد سقف واردات خودرو تاکید شده است که وزارت صمت مکلف است نسبت به صدور مجوز یک دستگاه خودروی نو یا کارکرده تا سقف پنج سال به شرکت‌های خودروساز داخلی یا شرکت‌های مورد تأیید وزارت با رعایت قوانین و مقررات مربوط متناسب با وضعیت جانبازان ایثارگر (با معرفی بنیاد) به انضمام قطعات و تجهیزات مورد نیاز برای مناسب سازی خودرو با شرایط زیر اقدام کند:

ارزش خودروی وارداتی در کشور مبدأ برای جانبازان هفتاد درصد (70) دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع تا سقف سی و پنج هزار (35,000) یورو سایر جانبازان هفتاد درصد (70) تا سقف سی هزار (30,000) یورو و برای جانبازان پنجاه درصد (50) تا شصت و نه درصد (69) تا سقف بیست و پنج هزار (25,000) یورو (سیف) باشد.

بیشتر بخوانید/ در صورت تمایل روی لینک زیر کلیک کنید

لینک اخبار روز و قیمت خودرو در رسانه صنعت مالی

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *