امروز: شنبه, 31 شهریور , 1403

31 شهریور , 1403

راه و مسکن 21 مرداد 1403 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

قیمت بلیت تهران نجف به ۱۴میلیون تومان رسید!

قیمت پروازهای اربعین، تهران _ نجف رکوردشکنی کرد و به 14 میلیون تومان رسید.

به گزارش صنعت مالی، در حالیکه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین توسط ۲۱ ایرلاین با قیمت مصوب خبر داده، قیمت هر بلیت پرواز تهران به مقصد نجف به ۱۴ میلیون تومان رسیده است.

محمدی‌بخش گفت: امسال از 26 فرودگاه در اربعین زائران به نجف و بغداد منتقل می‌ شوند. او اضافه کرد: شنبه هفته گذشته 10 شرکت اقدام به فروش بلیت پروازهای اربعین کردند و شنبه هفته آینده تمامی 21 شرکت هواپیمایی فروش بلیت‌ها را آغاز می‌کنند.

محمدی‌بخش با بیان این‌که ایرلاین‌ها اجازه فروش گروهی برای پروازهای اربعین را ندارند، اضافه کرد: 80 پروازهای اربعین به فرودگاه نجف و 20 درصد به فرودگاه بغداد انجام می‌شود.

همه اینها در حالیست که در سایت شرکت‌های هواپیمایی خبری از عرضه بلیت پروازهای اربعین نیست و هیچ‌کدام از سایت‌های مجوزدار بلیت پروازهای اربعین را برای 24 مردادماه به بعد عرضه نمی‌کنند، اما بلیت‌های قبل از این تاریخ با قیمت تا 14 میلیون تومان برای ایرلاین‌های داخلی به فروش می‌رسد.

در سایت مستر بلیت قیمت بلیت پرواز تهران ـ نجف هواپیمایی آسمان 14 میلیون تومان است. نرخ بلیت پرواز ایرلاین ملی نیز 13 میلیون تومان و برای قشم‌ایر نیز همین قیمت است.

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *