امروز: سه شنبه, 27 شهریور , 1403

27 شهریور , 1403

اقتصاد ایران 13 مرداد 1403 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

چرا وزیر اقتصاد دولت پزشکیان معرفی نمی شود؟/ آیا قحط الرجال است؟

یک رسانه اصول گرا ضمن انتقاد از اینکه چرا وزیر اقتصاد دولت پزشکیان معرفی نمی شود؟ نوشته است: احتمال قحط الرجال در کابینه پزشکیان وجود دارد.

پزشکیان درباره همسان سازی

به گزارش صنعت مالی، یک رسانه اصول گرا ضمن انتقاد از اینکه چرا وزیر اقتصاد دولت پزشکیان معرفی نمی شود؟/ آیا قحط الرجال است؟ نوشته است: احتمال قحط الرجال در کابینه پزشکیان وجود دارد.

خبرآنلاین نیز به تازگی گزارشی را منتشر و در آن مطرح کرد که محمدرضا عارف با اعطای سمت معاونت اجرایی پزشکیان به “محمدجواد آذری جهرمی” مخالفت کرده است.

🔸این گزارش همچنین تصریح می کند که آذری جهرمی بنا به دلایلی معقول، از پذیرش پست وزارت ارتباطات و وزارت جوانان نیز امتناع کرده است.

🔺احتمال قحط الرجال کابینه پزشکیان فقط منوط به آذری جهرمی نیست.

🔺این روزها خبری از برخی دیگر از رجال نجیبی که در ایام انتخابات در کنار پزشکیان بودند هم به گوش نمی رسد و امیدهای کمی برای حضور آنان در کابینه پزشکیان وجود دارد.

🔺مهندس عبدالعلی زاده و دکتر طیب نیا از جمله این رجال هستند که علیرغم نجابت و کارنامه قابل قبولشان اما تا این لحظه خبری از حضور آنها در کابینه پزشکیان نیست.

🔺آقای پزشکیان باید این هشدار را جدی بگیرد که بین اصلاح طلبان نجیب و اصلاح طلبان نانجیب؛ گزینه‌ی دوم را انتخاب نکند.

🔺این مسئله به قدری جدیست که صدای هشدار پیرامون آن حتی از درون اردوگاه اصلاحات نیز به گوش رسیده است.

🔺بگذریم از اینکه اخلاق انتخاباتی هم ایجاب می کند پزشکیان با مردانی که در روزهای پرالتهاب انتخابات در کنار او بودند؛ کار کند و مناصب کابینه اش را در اختیار چپ های بی کارنامه و پرحاشیه قرار ندهد.

🔺دقت شود که انتخاب چپ های پرحاشیه و بی کارنامه به جای اصلاح طلبان نجیب و صاحب کارنامه؛ کابینه پزشکیان را مستعد حواشی سیاسی می کند و دولت چهاردهم را از کارآمدی ملموس باز می دارد.

منبع مشرق

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *