7 مهر , 1403

تیتر دوم 25 بهمن 1402 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سقوط 40 درصدی قیمت مونرو (XMR)!

به گزارش صنعت مالی ، با تغییرات قیمت عمده برخی از رمزارزها که معمولا بسیار قابل توجه هستند، صنعت ارزهای دیجیتال بصورت روزانه روندهای نوسانی خود را در بازار به نمایش میگذارد و معامله گران را حیرت زده میکند. یکی از رمزارز هایی که اخیرا توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است، مونرو میباشد. مونرو در 24 ساعت گذشته بیش از 25٪ از ارزش خود را از دست داده است. دلیل اصلی این رویداد، حذف آن از صرافی بایننس است.

**محتوای این مقاله توصیه مالی نمیباشد، قبل از هرگونه تصمیم گیری، بررسی های لازمه را انجام دهید**

قیمت رمزارز مونرو در یک بازه بسته بین 162.5 تا 172.5 دلار برای یک دوره کوتاه معامله شد و به دنبال آن بازار شتاب خود را از دست داد و با موج حرکت نزولی مواجه شد. توکن XMR اصلاحی بیش از 11 درصد ثبت کرد. پس از این، قیمت برای چند روز بین سطوح 144.3 تا 153.6 دلار معامله شد.

XMR

با افزایش نوسانات بازار، خریداران به اندازه کافی قدرت جذب کردند و توانستند قیمت را از سطح مقاومت عبور دهند و پس از آن قیمت برای مدت بیش از یک هفته بین سطح 153.6 تا 162.5 دلار معامله شد. خریداران در طی تلاش های متعدد برای عبور دادن قیمت از سطح مقاومت شکست خوردند و این موضوع منجر به شکست روند در نمودار شد.

با این حال، خریداران قیمت را بالاتر از سطح حمایت 144.3 دلار نگه داشتند که در محدوده نوسانات با اصلاح هم مواجه شد. پس از اینکه قیمت برای بیش از یک هفته بصورت رنج در یک محدوده کوچک معامله شد، میانگین های متحرک نمایی 200 و 50 روزه باهم برخورد داشته و یک تقاطع منفی را ثبت کردند که از آن به عنوان “تقاطع مرگ Death Cross” یاد میشود.

قیمت مونرو در عرض چند ساعت بیش از 39.5٪ از ارزش خود را از دست داد و در نتیجه قیمت سطح حمایت حیاتی خود را که کمی بیش از 100 دلار بود باری دیگر آزمایش کرد. خریداران قیمت را بالاتر از سطح حمایت 101.9 دلار نگه داشتند و قیمت جهشی تقریباً 25 درصدی در ارزش ثبت کرد.

آیا قیمت مونرو XMR دوباره افزایش خواهد یافت؟
اندیکاتور تکنیکالی MACD، کاهش هیستوگرام قرمز را نشان می دهد که نشان دهنده افزایش فشار خرید در بازار است. علاوه بر این، خطوط میانگین‌ نیز احساسات متفاوتی را نشان می‌دهند که نشان‌دهنده عدم قطعیت در خصوص عملکرد آینده قیمت مونرو است.

اگر بازار قیمت را بالاتر از سطح حمایت 117.3 دلار نگه دارد، خریداران XMR دوباره قدرت را در دست خواهند گرفت و به زودی سطح مقاومت 132.9 دلاری را آزمایش خواهند کرد. حفظ قیمت در آن سطح، زمینه را برای مونرو فراهم می‌کند تا سطوح مقاومت بالاتر از 144.3 دلار خود را در این ماه آزمایش کند.

برعکس، اگر مونرو تغییر روند دیگری را تجربه کند، شتاب خود را از دست میدهد و تا جایی که سطح حمایت 117.3 دلاری خود را باری دیگر آزمایش کند، ریزش خواهد کرد. علاوه بر این، اگر غلبه فروشندگان بر خریداران ادامه یابد، قیمت بیشتر ریزش میکند و برای آزمایش سطح حمایت حیاتی خود یعنی 101.9 دلار در آینده آماده می‌شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *