7 مهر , 1403

خودرو 19 خرداد 1403 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
6

گروه سایپا طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را آغاز کرد

پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده که از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد تا ۲۶ خرداد ادامه دارد.

به گزارش صنعت مالی، پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده که از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد تا ۲۶ خرداد ادامه دارد. متقاضیانی که در بهمن ماه سال گذشته با ثبت نام در این طرح، اطلاعاتشان را به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ارسال کرده‌اند و پس از درج مشخصات خودروی فرسوده، حائز شرایط مشارکت در این طرح بوده‌اند، می‌توانند برای ثبت نام خودروهای عرضه شده در این طرح اقدام کنند.

در این طرح خودروهای اطلس، شاهین با گیربکس اتوماتیک و کوییک GXR-L با رینگ آلومینیومی و ترمز ESC با موعد تحویل مهرماه ۱۴۰۳ عرضه شده است.

متقاضیان پس از دریافت پیامک از سوی خودروساز می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://saipa.iranecar.com به انتخاب نوع خودرو، ثبت نام و واریز پیش پرداخت اقدام کنند.

بر اساس این گزارش؛ آغاز فرآیند ثبت نام پس از رؤیت و تأیید اقرارنامه امکان پذیر بوده و حداکثر مهلت تکمیل فرآیند اسقاط و ارائه مدارک و مستندات لازم تا یک ماه قبل از موعد تحویل اعلامی (حداکثر تا پایان شهریور ۱۴۰۳) است و در صورت واریز وجه پیش پرداخت و نبود اقدام لازم برای اسقاط خودرو و اخذ تاییدیه فراجا و ستاد نوسازی در مهلت زمانی مذکور، ثبت نام و واریز وجه منتخبان باطل و مبلغ واریزی بدون پرداخت سود مشارکت و سود انصراف به حساب مشتری بازگردانده می‌شود.

 

آغاز پیش فروش سایپا برای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. رحمت مو سی زاده میگه

    با سلام من جهت جا گزین فر سوده ۳۱ /۲ سهند تبت نام کردم وتمام کارهای اسقاط وحوصله اسقاط انجام دادم ودیگر نمی دانم چکار کنم راهنما ی کنید ممنونم

    • رسول میگه

      میشه بفرمایین ماشینتون چی بود و چقد هزینتون شد و ماشینتونو چند برداشتن؟ الان ماشین من آردی هس قیمتش حدود ۸۰ بفروش میره . اسقاط چند برمیداره

  2. رحمت مو سی زاده میگه

    با سلام من جهت جا گزین فرسوده پیش فروش تبت نام کرد کد رهکیری دارم بازهم نیاز است تبت نام کنم یا

  3. mA میگه

    باسلام بنده در پرداخت به دلیل عدم تطابق کارت و کدملی دچار مشکل شدم وباید به بانک مراجعه گردد ایا زمان واریز تمدید نمی گردد؟امکانش هست راهنمایی کنید