امروز: یکشنبه, 25 شهریور , 1403

25 شهریور , 1403

اقتصاد ایران 16 شهریور 1403 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کیتکس 2024؛ پیوند نوآوری و فناوری در جزیره کیش

نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیتکس 2024 با محوریت شهر هوشمند، هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین در کیش برگزار می گردد.

نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیتکس 2024 (Kitex 2024) از 19 تا 22 شهریور 1403 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد. این نمایشگاه با هدف توسعه و ارائه آخرین دستاوردها در حوزه فناوری و ارتباطات، بستری برای تعامل و رقابت سالم میان فعالان این حوزه فراهم می‌کند. رویکرد کیتکس 2024 شامل تمرکز بر فناوری‌های نوظهور مانند اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، شهرهای هوشمند، فناوری‌های نرم و خلاق، امنیت سایبری، بلاک‌چین، رمز ارزها و همچنین زیرساخت‌های ارتباطی پیشرفته است.

کیتکس 2024 با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، و نهادهای دولتی و خصوصی مرتبط برگزار می‌شود. این نمایشگاه به دنبال جذب سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری‌های نوین، ایجاد فرصت برای استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا، و حمایت از نوآوری در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور است. یکی از اهداف اصلی این رویداد، هم‌افزایی برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و ارتقاء امنیت دیجیتال کشور است.

در این نمایشگاه همچنین از طرح‌ها و پروژه‌های فناورانه جدید رونمایی خواهد شد که برخی از آن‌ها توسط وزارت ارتباطات حمایت می‌شوند. نشست‌های تخصصی و همایش‌های علمی نیز به عنوان بخش‌هایی از برنامه کیتکس 2024 در نظر گرفته شده‌اند. این نشست‌ها از ساعت 9:00 تا 12:30 برگزار می‌شوند و نمایشگاه اصلی برای بازدید عموم علاقه‌مندان از ساعت 17:00 تا 22:00 در دسترس خواهد بود.

در کنار اهداف فناورانه، کیتکس 2024 با تمرکز بر اقتصاد دیجیتال و تلاش برای رشد و توسعه پایدار این حوزه، زمینه‌ساز تحولات مهمی در اکوسیستم فناوری کشور خواهد بود. حضور در این نمایشگاه فرصتی است برای فعالان حوزه فناوری و ارتباطات تا با جدیدترین تحولات جهانی آشنا شوند و راهکارهای جدیدی برای رشد کسب‌وکارهای خود بیابند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *