امروز: چهارشنبه, 6 تیر , 1403

6 تیر , 1403

ارز دیجیتال 28 خرداد 1403 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

کد مورس همستر کامبت امروز

کد مورس همستر کامبت امروز را با جزئیات کامل بخوانید.

کد مورس همستر کامبت امروز

به گزارش صنعت مالی، تیم تحریریه ما، به کمک بیش از 15 نویسنده متخصص و با تجربه در زمینه ارزهای دیجیتال، آخرین و جدیدترین مقالات صنعت کریپتو، آموزش‌های دست اول و راهنمایی دقیق و مرتبط با ارزهای دیجیتال را برای شما گردآوری و تولید خواهد کرد.

کد مورس چالشی از بازی همستر کمبات

کد مورس چالشی از بازی همستر کمبات است که هر شب ساعت 22:30 می توانید آن را بزنید و 1 میلیون سکه جایزه بگیرید.

کد مورس همستر کامبت امروز

 

کد مورس همستر کامبت امروز

کد مورس همستر کامبت چالشی از بازی همستر کمبات است که هر روز و امروز ساعت 22:30 می توانید آن را بزنید و 1 میلیون سکه جایزه بگیرید.

پس  از لیست شدن همستر کامبت در بازار پیش از عرضه صرافی Gat e.io، یک نسخه از وایت پیپر آن منتشر شده‌ است.

طبق توکنومیکس این وایت پیپر، فقط ۱۰۰ میلیون HMSTR از عرضه کلی ۱۰ میلیارد واحدی آن به ایردراپ همستر کامبت اختصاص داده‌ شده‌ است.

این در حالی است که توسعه‌دهندگان بازی مذکور روز قبل اعلام کردند تعداد کاربران آن به ۱۵۸ میلیون نفر رسیده‌ است.

بعضی از منابع ادعا کرده‌اند که این وایت پیپر قبلاً در سایت همستر کامبت قرار داشته‌ اما اکنون برداشته‌ شده‌ است. در هر صورت توسعه‌دهندگان همستر کامبت در وایت پیپر مذکور اعلام کرده‌اند که از توکن HMSTR قرار است برای خرید آیتم‌های درون‌برنامه‌ای، خرید به‌روزرسانی‌ها، خرید شخصیت‌ها، خرید اشتراک محتواهای خاص، خرید سرویس‌های مختلف مثل پشتیبانی درون‌برنامه‌ای، شرکت در اسکوادها و رویدادها و رقابت‌های استفاده شود.

ایردراپ همستر کامبت در این وایت پیپر قرار دارد

با این حال نکته مهم‌تر اطلاعاتی است که ایردراپ همستر کامبت در این وایت پیپر قرار دارد. طبق این بخش، ۸۲۵ میلیون HMSTR به سرمایه‌گذاران مشارکت‌کننده در دور تامین سرمایه KOL اختصاص داده‌ می‌شود. طبق گزارش کوین دسک، افرادی در دور تامین سرمایه KOL شرکت می‌کنند که اینفلوئنسر هستند. آن‌ها در تامین سرمایه استارت آپ‌های کریپتویی مشارکت می‌کنند و سپس آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مثل یوتیوب تبلیغ می‌کنند. پروژه‌ها تلاش می‌کنند با برگزاری دور تامین سرمایه KOL به جذب کاربران خود کمک کنند.

در بخش دوم مشخص شده‌ که تنها ۱۰۰ میلیون واحد HMSTR به ایردراپ اولیه آن اختصاص داده‌ می‌شود. این مقدار تنها ۱ درصد از عرضه کل ۱۰ میلیارد توکنی همستر کامبت را تشکیل می‌شود. البته همه این توکن‌ها از ابتدا قابل‌ برداشت نخواهد بود و فقط ۲۰ درصد از آن‌ها آزاد می‌شود. این در حالی است که تعداد کاربران همستر کامبت به بیش از ۱۵۸ میلیون نفر می‌‌رسد.

image

با واد کردن کد مورس  همستر کامبت امروز از بخش پایین به ۱،۰۰۰،۰۰۰ سکه دست پیدا می‌کنید:

در بخش دوم مشخص شده‌ که تنها ۱۰۰ میلیون واحد HMSTR به ایردراپ اولیه آن اختصاص داده‌ می‌شود.

همستر کامبت

این مقدار تنها ۱ درصد از عرضه کل ۱۰ میلیارد توکنی همستر کامبت را تشکیل می‌شود. البته همه این توکن‌ها از ابتدا قابل‌ برداشت نخواهد بود و فقط ۲۰ درصد از آن‌ها آزاد می‌شود. این در حالی است که تعداد کاربران همستر کامبت به بیش از ۱۵۸ میلیون نفر می‌‌رسد.

کارت مورس همستر کامبت امروز

کارت مورس همستر کامبت امروز و کد مورس همسر کامبت یکی از مهم ترین کلید واژه هایی هست که جوانان دنبال آن هستند و برای اینکه 100000000000 کد بگیرید تصویر بالا را دنبال کنید.
طبق اعلام توسعه‌دهندگان، توکن این پروژه بر بستر بلاک چین TON ایجاد خواهد شد، با این حال، تاریخ آن هنوز تأیید نشده است.
این بازی به‌طور رسمی در ۲۵ مارس عرضه شد. گیم پلی بازی شبیه به بازی محبوب Notcoin است
همستر کامبت قصد دارد در ماه ژوئیه یک ایردراپ برای بازیکنان خود ارائه دهد. در داخل اپلیکیشن، یک تب برای کارهای مربوط به ایردراپ افزوده شده است. تاکنون، تنها وظیفه بازیکنان این است که کیف پول خود را روی بلاک چین TON پیوند دهند. این کیف پول در تلگرام نیز قابل دسترسی است.
این مقدار تنها ۱ درصد از عرضه کل ۱۰ میلیارد توکنی همستر کامبت را تشکیل می‌شود. البته همه این توکن‌ها از ابتدا قابل‌ برداشت نخواهد بود و فقط ۲۰ درصد از آن‌ها آزاد می‌شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *