امروز: چهارشنبه, 21 شهریور , 1403

21 شهریور , 1403

ارز دیجیتال 24 مرداد 1403 زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0

چگونه 1 میلیون ارز از ربات تلگرام داگز دریافت کنم؛ نحوه فعال سازی و اتصال به ولت

برخلاف ایردراپ هایی مثل همستر و تپ سواپ که با توجه به میزان تلاش شما جایزه می دهند، دریافت توکن در ربات DOGS  تلگراگی داگز به عملکرد گذشته و مدت زمان حضور شما در تلگرام بستگی دارد.

کسب DOGS داگز تلگرام رایگان

به گزارش صنعت مالی، ربات تلگرام داگز به تعداد سال های همراهی مقداری کاربران ارز دیجیتال به مخاطبان هدیه می دهد.

ربات تلگرام داگز جذاب کاری با مخاطبان این پلتفرم فراگیر انجام داده است که هر لحظه به مخاطبان ربات تلگرامی داگز آن اضافه می شود بنابراین اگر سری به این کانال تلگرامی بزنید قطعا به خاطر مراجعات بسیار زیاد توانایی عضویت در این گروه 15000000نفری نخواهید داشت.

اما تیم ارز دیجیتال صنعت مالی کاری کرده که به راحتی به محتوای این کانال تلگرامی ربات داگز دسترسی پیدا کنید.

ربات تلگرامی داگز

ربات تلگرامی داگز

ارز دیجیتال ربات تلگرام داگز چیست؟

چگونه 1000.000 ارز دیجیتال ربات تلگرام داگز دریافت کنیم؛ ترجمه اطلاعیه های جدید موضوع این مقاله برای همراهان صنعت مالی ست.

در این مقاله گزارش های داگز تلگرام رو به صورت ترجمه برای مخاطبان قرار می دهیم.

در اینجا چند به روز رسانی ربات تلگرام داگز برای شما وجود دارد:

– آخرین روز برای کسب $DOGS بیشتر 14 آگوست است، بهتر است عجله کنید!
– تاریخ ثبت نام و تمامی جزئیات در تاریخ 14 مرداد ماه اعلام شد

  • یادآوری مهم:
    در حال حاضر هیچ گردشی از توکن وجود ندارد. هر کسی که سعی می کند قبل از TGE به طور رسمی یک توکن به شما بفروشد، از شما کلاهبرداری می کند. لطفا فقط به اطلاعات رسمی اعتماد کنید.

از زمان باقیمانده برای انجام کارهای برجسته، دعوت از دوستان و به اشتراک گذاری نتایج خود استفاده کنید.  این کار باعث می شود ربات تلگرام داگز به شما ارز دیجیتال داگز ارائه کند.

حالا لینک ورود به این ربات رو براتون اینجا قرار می دم تا راحت تر به تلگرام داگز با میلیون ها کاربر بپیوندید!

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌لینک ورود به ربات DOGS 

پست جدید کانال رسمی داگز

در این پست جدید تلگرامی کانال رسمی داگز تاکید شده است که ما می‌خواهیم از هرگونه سردرگمی جلوگیری کنیم – هنوز هم می‌توانید تا ساعت 6 بعد از ظهر UTC در 14 آگوست (21.30 به وقت ایران اگه اشتباه نکنم…) DOGS کسب کنید.

از این ساعات آخر نهایت استفاده را ببرید و جوایز خود را بگیرید!

داگز همچنین اعلام کرده که  فردا تاریخ ایردراپ خودش رو اعلام می‌کنه .

آخرین روز برای کسب DOGS داگز تلگرام رایگان!

در اطلاعیه دیگری نیز آمده است که این آخرین فرصت شما برای کسب $DOGS داگز تلگرامی رایگان است! از دست نده! 🐶

امروز از آخرین فرصت خود استفاده کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید 😎

کسب DOGS داگز تلگرام رایگان

کسب DOGS داگز تلگرام رایگان

بیشتر بخوانید

اخبار ارز دیجیتال بیت کوین همستر کامبت 

ربات DOGS، یک بات تلگرامی ربات داگز یا مینی اپ است که با عضویت در آن می توانید توکن رایگان به دست آورید. ظاهر این ربات درست مانند ده ها بازی تلگرامی دیگر است، اما در باطن همه چیز فرق می‌کند و DOGS یک پیشینه منحصر به فرد دارد که آن را خاص می کند.

نحوه توزیع توکن DOGS ربات تلگرامی داگز

برخلاف ایردراپ هایی مثل همستر و تپ سواپ که با توجه به میزان تلاش شما جایزه می دهند، دریافت توکن در ربات DOGS  تلگراگی داگز به عملکرد گذشته و مدت زمان حضور شما در تلگرام بستگی دارد.

بنابراین جوایز داگز با توجه به این که اکانت شما چند سال است که در پلتفرم تلگرام سابقه دارد تعیین می شود و هر چه عمر حساب کاربری شما بیشتر باشد، تعداد توکن بیشتری دریافت می کنید.

علاوه بر مدت سن و زمان عمر اکانت تلگرامی ، سه مورد دیگر نیز وجود دارند که در تعداد توکنی که ربات تلگرامی داگز با بیش از 15 میلیون کاربر فعال دریافت می کنید تاثیر گذار هستند:

  • اشتراک تلگرام پریمیوم: کاربرانی که اشتراک تلگرام پریمیوم دارند، مزایای اضافی و توکن های بیشتری دریافت می کنند.
  • وضعیت OG (Original Gangster): وضعیت OG به این معنی است که شما یک کاربر قدیمی و فعال تلگرام هستید.
  • دعوت از دوستان: شما می توانید با دعوت کردن از دوستان خود، مقدار بیشتری توکن جایزه بگیرید که این میزان بر اساس عمر حساب کاربری دوست شما متفاوت خواهد بود.
  • پس می شود نتیجه گرفت که DOGS از آن دسته ایردراپ هایی است که بدون زحمت به دست می آید و می توانید به راحتی و با صرف مدت زمان کوتاهی توکن به دست بیاورید. به طور کلی، در این ربات وظایف زیادی برای انجام دادن وجود ندارد و توکن ها به صورت خودکار داده می شوند.پس این فرصت استفاده از ربات تلگرامی داگز را به هیچ عنوان از دست ندهید این ربات تلگرامی به زودی ارزهای دیجیتال خود را فعال خواهد کرد.

آموزش گام به گام دریافت ایردراپ داگز ربات تلگرامی داگز

برای راه اندازی ربات تلگرامی داگز DOGS تنها کافی است با ورود به لینک @dogshouse_bot بر روی گزینه open ضربه زده تا وارد صفحه ایردراپ شوید. توجه داشته باشید که حتما برای حساب کاربری خود User name انتخاب کرده باشید زیرا در غیر این صورت ربات به درستی کار نمی کند.

سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

1. در صفحه باز شده ربات تلگرامی داگز، دکمه آبی Wow, Let’s go را لمس کنید.

نحوه فعال سازی ربات تلگرام داگز

نحوه فعال سازی ربات تلگرام داگز

2. در این مرحله باید برای دسترسی به ربات تلگرامی داگز منتظر بمانید تا اکانت شما توسط ربات بررسی شود و هر زمان که ۴ خط آبی را مشاهده کردید بر روی Continue ضربه بزنید.

ربات تلگرام داگز را چگونه فعال کنم

ربات تلگرام داگز را چگونه فعال کنم

3. اکنون سن حساب تلگرامی شما، نمایش داده می شود که باید در این صفحه و صفحه بعد روی Continue بزنید.

۴. در این مرحله فرآیند ثبت نام شما در ربات تلگرام داگز به اتمام رسیده است و توکن های DOGS که بر اساس مدت زمان حضور در تلگرام به شما داده شده در بالای صفحه نشان داده می شود.

با ورود به ربات داگز، ۳ صفحه پیش روی شما قرار می گیرد که می توانید از نوار پایین صفحه میان آن ها پیمایش کنید. اولین صفحه یا همان Home، جایی است که امتیاز شما نمایش داده می شود.

در صفحه دوم یا Leaderborad، می توانید رتبه خود را در ربات تلگرام داگز میان بازیکنان دیگر ببینید و کاربران برتر را مشاهده کنید.

صفحه آخر نیز مربوط به Friends است و در آن می توانید لینک دعوت خود را دریافت کرده و دوستان خود را که با لینک شما به بازی آمده اند ببینید.

آموزش وصل کردن ربات داگز dogs به کیف پول

نکته قابل توجه این است که شما می توانید با اتصال ربات داگز dogs به کیف پول، جزو اولین نفرهایی باشید که این توکن را دریافت می کنند. برای این کار ابتدا ولت TON keeper را نصب کرده و مراحل زیر را دنبال کنید:

1. گزینه Connect Wallet در بالای صفحه را لمس کنید.

اتصال ربات به کیف پول

اتصال ربات به کیف پول

2. حالا یکی از ولت های پیشنهادی مثلا tonkeeper را انتخاب کنید.

ولت پیشنهادی ربات تلگرام داگز

ولت پیشنهادی ربات تلگرام داگز

۳. رمز عبور خود را وارد کنید.

۴. سپس اتصال به ولت را تایید نمایید.

۵. به همین سادگی کیف پول شما به ربات داگز متصل شد.

آیا ایردراپ داگز معتبر است؟

در حال حاضر هیچ مدرک قطعی مبنی بر معتبر بودن یا نبودن ایردراپ داگز وجود ندارد؛ اما با توجه به شواهد موجود می توان گفت که داگز ارزش تلاش کردن را دارد. اگرچه تیم توسعه دهنده پروژه داگز همچنان ناشناس باقی مانده است و ترجیح‌  می دهند اطلاعات زیادی از خود منتشر نکنند.

اما دلایل زیادی وجود دارد که باعث شده تحلیلگران به این پروژه خوش بین باشند که مهم ترین آن، حمایت تمام قد بایننس با خرید ۲۳٪ از توکن های DOGS است. همچنین بسیاری نیز معتقدند که دلیل دیگر اعتبار این ایردراپ، نماد آن است که الهام گرفته از نقاشی مهم پاول دوروف، سازنده تلگرام است که یک نشانه مهم از حمایت تلگرام از این ربات به‌ حساب می آید.

علاوه بر این موارد، DOGS بر روی بلاکچین تون فعالیت می کند و این یک ویژگی منحصر به فرد دیگر برای آن به شمار می رود. خبر خوب این است که پیش عرضه این توکن در صرافی Gate.io آغاز شده است و این یعنی داگز در حال تکرار مسیر ایردراپ مشهور یعنی نات کوین است. بدین ترتیب، اگرچه هنوز تاریخ توزیع توکن در صرافی ها مشخص نیست، اما با توجه به کاربران میلیونی این ایردراپ و پشتیبانی بایننس، احتمال می رود توکن DOGS به زودی در بایننس و سایر صرافی های معتبر لیست شود.

قیمت ایردراپ داگز چقدر است؟

تا زمانی که توکن DOGS در صرافی ها لیست نشود، قیمت رسمی آن مشخص نیست و نمی توان درباره قیمت آن نظر داد. البته همانطور که گفتیم پیش خرید توکن DOGS در صرافی Gate.io باز شده و بین ۰.۰۰۴ تا ۰.۰۰۸ قیمت‌گذاری شده است؛ اما با این حال امکان دارد قیمت اصلی بسیار متفاوت تر از این باشد. بنابراین، به تبلیغات و شایعه هایی که پیرامون قیمت ارز DOGS وجود دارد اهمیتی ندهید و آن ها را جدی نگیرید. تنها چیزی که اکنون می دانیم این است که قیمت این ارز دیجیتال هنوز نامشخص است و باید برای دیدن آن صبر کرد.

به یاد داشته باشید خرید و فروش و حتی انتقال توکن DOGS در حال حاضر ممکن نیست. بنابراین مراقب سودجویانی که وعده خرید این ارز دیجیتال را به شما می دهند باشید و در دام آن ها نیوفتید.

جمع بندی نحوه آموزش اتصال ربات تلگرامی داگز و کیف پول آن

ربات DOGS یک ربات تلگرامی داگز است که براساس عمر حساب تلگرام افراد به آن ها توکن ارز دیجیتال می دهد.

نحوه دریافت توکن در این ایردراپ بسیار ساده است و شما نیازی به فعالیت روزانه در آن ندارید.

به نظر می رسد مهلت ایردراپ داگز در چند روز آینده به پایان برسد و قیمت Dogs تلگرام پس از پایان یافتن این فاز مشخص شود که به عقیده بسیاری به دلیل حمایت های صرافی بایننس، یکی از معتبرترین ایردراپ های اخیر است که شما می توانید برای باخبر شدن از جدیدترین اخبار عرضه ایردراپ داگز، صرافی اریترون را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید 

اخبار ارز دیجتال همستر کامبت و بیت کوین

لحظه به لحظه با همستر کامبت به روز رسانی هر شب

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *