امروز: دوشنبه, 19 شهریور , 1403

19 شهریور , 1403

اقتصاد ایران 13 مرداد 1403 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

چرا وزیر اقتصاد دولت پزشکیان معرفی نمی شود؟/ آیا قحط الرجال است؟

یک رسانه اصول گرا ضمن انتقاد از اینکه چرا وزیر اقتصاد دولت پزشکیان معرفی نمی شود؟ نوشته است: احتمال قحط الرجال در کابینه پزشکیان وجود دارد.

مسعود پزشکیان

به گزارش صنعت مالی، یک رسانه اصول گرا ضمن انتقاد از اینکه چرا وزیر اقتصاد دولت پزشکیان معرفی نمی شود؟/ آیا قحط الرجال است؟ نوشته است: احتمال قحط الرجال در کابینه پزشکیان وجود دارد.

خبرآنلاین نیز به تازگی گزارشی را منتشر و در آن مطرح کرد که محمدرضا عارف با اعطای سمت معاونت اجرایی پزشکیان به “محمدجواد آذری جهرمی” مخالفت کرده است.

🔸این گزارش همچنین تصریح می کند که آذری جهرمی بنا به دلایلی معقول، از پذیرش پست وزارت ارتباطات و وزارت جوانان نیز امتناع کرده است.

🔺احتمال قحط الرجال کابینه پزشکیان فقط منوط به آذری جهرمی نیست.

🔺این روزها خبری از برخی دیگر از رجال نجیبی که در ایام انتخابات در کنار پزشکیان بودند هم به گوش نمی رسد و امیدهای کمی برای حضور آنان در کابینه پزشکیان وجود دارد.

🔺مهندس عبدالعلی زاده و دکتر طیب نیا از جمله این رجال هستند که علیرغم نجابت و کارنامه قابل قبولشان اما تا این لحظه خبری از حضور آنها در کابینه پزشکیان نیست.

🔺آقای پزشکیان باید این هشدار را جدی بگیرد که بین اصلاح طلبان نجیب و اصلاح طلبان نانجیب؛ گزینه‌ی دوم را انتخاب نکند.

🔺این مسئله به قدری جدیست که صدای هشدار پیرامون آن حتی از درون اردوگاه اصلاحات نیز به گوش رسیده است.

🔺بگذریم از اینکه اخلاق انتخاباتی هم ایجاب می کند پزشکیان با مردانی که در روزهای پرالتهاب انتخابات در کنار او بودند؛ کار کند و مناصب کابینه اش را در اختیار چپ های بی کارنامه و پرحاشیه قرار ندهد.

🔺دقت شود که انتخاب چپ های پرحاشیه و بی کارنامه به جای اصلاح طلبان نجیب و صاحب کارنامه؛ کابینه پزشکیان را مستعد حواشی سیاسی می کند و دولت چهاردهم را از کارآمدی ملموس باز می دارد.

منبع مشرق

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *