امروز: چهارشنبه, 6 تیر , 1403

6 تیر , 1403

ارز دیجیتال 29 خرداد 1403 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
2

همستر کامبت 1403 و تمام جزئیاتی که باید بدانید

همستر کامبت 1403 (Hamster Kombat) یک بازی کریپتویی که این روزها طرفداران بسیاری دارد؛ این بازی در شبکه تلگرام راه‌اندازی شده و شاهدیم این روزها بسیاری با هدف به دست آوردن ارز دیجیتال همستر به این شبکه پیوستند.

کد مورس همستر کامبت امروز

به کزارش صنعت مالی، تمام بازی سازی های بازار کریپتو در سالیان اخیر بازار گرمی پیدا کردند و بسیاری از افراد وقت خود را صرف کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل می‌کنند.

همستر کامبت 1403  (Hamster Kombat) یک بازی کریپتویی که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این بازی در شبکه تلگرام راه‌اندازی شده و شاهد هستیم که این روزها بسیاری با هدف به دست آوردن ارز دیجیتال همستر به این شبکه می‌پیوندند.

با ترند شدن این بازی شاید خیلی‌ها به دنبال کسب اطلاعات در مورد همستر باشند. ما هم این مقاله را با هدف افزایش اطلاعات مخاطبان تهیه کردیم تا اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد شرکت در این بازی را دارید، با آگاهی به جمع همستری‌ها بپیوندید.

همستر کامبت چیست

همستر کامبت جدیدترین بازی در شبکه تلگرام است که بعد از موفقیت و لیست شدن «نات کوین» (Not Coin) توانسته با بیش از ۱۰۰ میلیون بازیگر  هیجان زیادی در میان کاربران تلگرام ایجاد کند.
همستر ترکیبی تازه از سرگرمی و استراتژی است که با وعده راه‌اندازی توکن و ایردراپ در شبکه تون (TON) بستری برای دریافت پاداش ارائه می‌کند.

آشنایی با همستر کمبت و ثبت نام

۱. ایجاد یک حساب تلگرام و آشنایی با همستر کمبت و ثبت نام: اگر از قبل اکانت تلگرام نداشتید، برنامه تلگرام را از اپ استور یا گوگل پلی استور دانلود کنید و برای خود یک اکانت بسازید.

۲. دسترسی به ربات همستر کامبت: با سرچ Hamster Kombat در تلگرام از لینک ارائه شده استفاده کنید.

برای شروع روی دکمه Start کلیک کنید.

آموزش همستر کامبت

۳. ثبت نام کامل و آموزش همستر کامبت: دستورالعمل های روی صفحه را برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام و تنظیم نمایه خود دنبال کنید.

نحوه شرکت در بازی

بازی همستر تلگرام و نحوه شرکت در بازی یک بازی Tap to Earn است به این معنا که با ضربه زدن می‌توانید توکن به‌دست آورید. این بازی شامل ضربه زدن بر روی یک همستر دیجیتال برای کسب ارز دیجیتال است. این عمل ساده اساس بازی را تشکیل می‌دهد؛ شبیه به مکانیک بازی نات کوین.

برای کسب سکه روی صفحه ضربه بزنید.

همستر کامبت امروز

کد مورس همستر کامبت امروز

آموزش همستر کامبت

آموزش همستر کامبت – به تب “Mine” بروید و مواردی را خریداری کنید که درآمد سکه شما را در هر ساعت افزایش می‌دهد. سودآورترین آیتم‌ها را انتخاب کنید و آن‌ها را بهبود ببخشید.

صرافی خود را ارتقا دهید: از سکه‌های همستری که به دست می آورید برای ارتقاء صرافی مجازی ارز دیجیتال خود استفاده کنید. این ارتقا می‌تواند پتانسیل کسب سکه‌های شما را افزایش دهد و ویژگی‌های جدید را برایتان باز کند.

در Daily Combos شرکت کنید: هر روز در کمبو که در ساعت مشخصی استفاه از آن برای شما آزاد می‌شود، شرکت کنید تا پاداش‌های قابل توجهی کسب کنید؛ مانند ۵ میلیون سکه HMSTR رایگان درون بازی. ترکیبات آن روزانه تغییر می‌کنند، بنابراین به روز باشید.

تسک‌ها را کامل کنید: در ماموریت‌های ویژه شرکت کنید تا سکه‌های اضافی به‌دست آورید. ماموریت‌ها می‌توانند از کارهای ساده تا چالش‌های پیچیده متفاوت باشند.

از Boosts استفاده کنید: برای افزایش بهره‌وری ضربه زدن و افزایش محدودیت انرژی، از تقویت‌کننده‌ها استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند تا در زمان کمتر سکه‌های بیشتری به دست آورید.

کسب جوایز روزانه: روزانه وارد بازی شوید و کارهای خاص را برای کسب پاداش انجام دهید.

شرکت در برنامه‌های ریفرال: از دوستان دعوت کنید تا به بازی بپیوندند و جوایز بیشتری کسب ک

نید. این کار می‌تواند درآمد شما را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد.

قیمت همستر کامبت

قیمت توکن‌های همستر کامبت هنوز مشخص نیست. در حقیقت تا زمانی که همستر به عنوان ارز دیجیتال در صرافی لیست نشود، قیمتی برای آن تعیین نمی‌شود.

قیمت این ارز دیجیتال صفر نیست ولی هنوز قیمتی ندارد. از آنجایی که پروژه همستر تا الان از خیلی جهات شبیه به نات کوین بوده است، با موفقیت نایت کوین و لیست شدن آن در صرافی می‌شود چنین آینده‌ای را برای همستر نیز پیش‌بینی کرد.

همستر کامبت چه زمانی لیست می شود؟

توکن همستر در تاریخ ۱۱ ژوئن در صرافی کوکوین به شکل پیش عرضه لیست شد.

اما احتمال می‌رود از تاریخ 20 ژوئن (31 خرداد) معاملات همستر در این صرافی امکان‌پذیر شود.

صرافی کوکوین به تازگی اعلام کرد که ارز همستر کامبت را با نماد «HMSTR» در بازار پیش از عرضه خود لیست کرده است. بازار پیش از عرضه برای این راه‌اندازی شده‌ است که ارزهای دیجیتال قبل از راه‌اندازی خود به طور غیر رسمی در آن عرضه شوند و معامله‌گران بتوانند با امکانات محدوده آن را خرید و فروش کنند.

با این روش کشف قیمت ارزهای دیجیتال راحت تر می‌شود و توسعه‌دهندگان برای راه‌اندازی آن‌ها آمادگی بیشتری پیدا خواهند کرد.

پروژه همستر کامبت در کنار جذابیت زیادی که پیدا کرده نقاط ضعف زیادی هم دارد. از آنجا که این پروژه وایت پیپر ندارد و وب سایت ضعیفی دارد، بسیاری برای آن آینده روشنی نمی‌بینند.

مشخص نبودن تعداد کل توکن‌هایی که قرار است عرضه شود نیز از دیگر موارد که موجب شک و شبهه نسبت به آینده این پروژه می‌شود.

همچنین ممکن است روش توزیع آن عادلانه نباشد. تیم توسعه این بازی نیز نامشخص است و تعداد زیاد ماینر‌ها و ظهور هکر‌ها و رقبای احتمالی نیز آینده این بازی را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. با این وجود باز هم بسیاری دست از سکه جمع کردن نمی‌کشند.

این روز‌ها بازی‌های درآمدزایی زیاد شده‌اند و باید در انتخاب بازی کمی دقت کنیم، زیرا این طور نیست که در نهایت برای زمانی که صرف می‌کنید، حتما به درآمد خواهید رسید.

ترفندهای همستر برای سکه های بیشتر

با وجود اینکه بازی همستر یک بازی Tap to Earn است و بازینان باید در ازای ضربه زدن سکه به دست آورند، ترفندهایی در این بازی وجود دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهند مقدار زیادی سکه را به صورت یکجا به‌طور روزانه جمع کنند.

از این شگرد ها و ترفند ها می‌توان به کد مورس برای دریافت 1 میلیون سکه در هر روز و همستر کارت برای دریافت 5 میلیون سکه به ‌صورت روزانه اشاره کرد.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از این ابزارها را هر روز باید تمدید کنید.

چگونه سکه های همستر بیشتر بگیریم

به ارتقای صرافی خود ادامه دهید یعنی به طور مداوم صرافی خود را ارتقا دهید تا پتانسیل کسب سکه خود را به حداکثر برسانید.
با بازی در تعامل باشید: شرکت منظم در رویدادها و ماموریت‌های بازی به شما کمک می‌کند تا سکه‌های بیشتری کسب کنید.
امتیازاتتان را به طور دائم زیر نظر بگیرید: برای پیگیری پیشرفت خود و مقایسه با سایر بازیکنان، مراقب امتیازات‌تان باشید.
شرکت در Daily Combo: بری شرکت در Daily Combo بازیکنان باید آیتم‌های خاصی را خریداری کرده یا ارتقا دهند که این کار از نظر فعالیت‌های درون بازی و سرمایه‌گذاری استراتژیک آن را سخت‌تر می‌کند. با این کار می‌توانید روزانه ۵ میلیون سکه دریافت کنید.

روزانه ۱ میلیون سکه

استفاده از Daily Cipher: دیلی سایفر روزانه ۱ میلیون سکه را خیلی ساده‌تر و آسان‌تر به شما ارائه می‌دهد. تنها لازم است که یک کد مورس را رمزگشایی و وارد کنید.

بازی همستر را بیشتر بشناسید

همستر یک بازی مبتنی بر بلاک‌چین و رمز ارز است که در پلتفرم تلگرام ارائه می‌شود. این بازی به کاربران امکان می‌دهد تا با انجام وظایف مختلف، سکه و توکن جمع‌آوری کرده و آن‌ها را به پول نقد تبدیل کنند.
همستر کامبت از یک مدل توکن پویا استفاده می‌کند که برای تقویت تعامل بازی و پاداش دادن به بازیکنان طراحی شده است.

بر اساس نقشه راهی که همستر اخیرا ارائه کرده است، فرایند تولید توکن در ماه جولای برگزار می‌شود و پس از آن، کاربران می‌توانند توکن را در صرافی‌ها معامله کنند. در حال حاضر، کاری که می‌توانید انجام دهید این است که کیف پول خود را به بازی وصل کنید و منتظر لیست شدن آن در صرافی بمانید.

با این حال، پس از اعلام شبکه TON به عنوان Blockchain این بازی، برای عضویت در همستر، همه چیز برای بازیکنان خوب به نظر می‌رسد، بنابراین چه در حال بازی در این پلتفرم و چه در شرف پیوستن هستید، منتظر یک اتفاق خوب باشید.

شما باید با انجام تسک‌های روزانه، شرکت در رویدادهای خاص و شرکت در کمپین‌های Airdrop، توکن‌های HMSTR را به دست آورید. توکن‌ها را می توان در بازی استفاده یا در صرافی‌های پشتیبانی شده معامله کرد.

داشتن توکن HMSTR

نگهداری توکن‌های HMSTR به شما این امکان را می‌دهد تا آیتم‌های درون بازی را خریداری کنید، همستر خود را ارتقا دهید و برای پاداش‌های اضافی در شرط‌بندی شرکت کنید. همچنین می‌توانید این توکن‌ها را در صرافی‌های مختلف ارزهای دیجیتال معامله کنید؛ البته پس از لیست شدن توکن.

همستر چه زمانی لیست می شود؟

بله، هر توکن در همستر کمبت یک NFT است؛ می‌توانید همسترها را در بازار درون بازی یا دیگر پلتفرم‌های معاملاتی NFT معامله کنید، بفروشید یا بخرید. البته پس از اینکه در صرافی لیست شد.

همستر کامبت با داغ تر شدن بازار نات کوین در چند ماه گذشته بسیار رشد کرده و آینده برای بازیکنان خوب به نظر می‌رسد.

آنها کاری که در این زمان می‌توانید انجام دهید این است که به جمع آوری توکن‌ها، ارتقای صرافی، شرکت در تسک‌های روزانه و استفاده از کد مورس روزانه برای جمع‌آوری توکن‌های بیشتر ادامه دهید.

بازی همستر یک سرمایه‌گذاری قطعی نیست و هیچ تضمینی برای کسب سود از آن وجود ندارد. قبل از شروع بازی، حتما تحقیقات خود را انجام دهید و از تمام خطرات و ریسک‌های آن آگاه باشید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سیما میگه

    سلام دوستتان دارم لطفا اد بفرمائید

  2. حجت شعبانی میگه

    55565