2 مهر , 1403

اخبار عمومی 02 مهر 1403 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

هجوم صدها هزار صهیونیست به پناهگاه‌ها در شمال فلسطین اشغالی

حملات عصر دوشنبه حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی هزاران صهیونیست را روانه پناهگاه‌ها کرد.

به گزارش صنعت مالی، حملات عصر دوشنبه حزب‌الله لبنان به شمال اراضی اشغالی به هجوم صهیونیست‌ها به پناهگاه‌ها منجر شد.وبگاه شبکه خبری «بلومبرگ» در این باره نوشت، در شمال اسرائیل، صدها هزار نفر پس از شلیک 150 راکت در روز دوشنبه به پناهگاه‌ها هجوم آوردند.

هم‌زمان با تداوم عجز رژیم صهیونیستی در تأمین امنیت لازم برای برقراری کلاس‌های درس، هزاران دانش‌آموز و کادر آموزشی در اراضی اشغالی سرگردان شده‌اند.بسته‌شدن مدارس واقع در شمال اراضی اشغالی هزاران دانش‌آموز را سرگردان کرده است.تعطیلی مدارس در شمال اسرائیل در روزهای یکشنبه و دوشنبه حدود 500000 دانش‌آموز را تحت‌تأثیر قرار داده است.
جنبش حزب‌الله لبنان موج دوم حملات موشکی خود را امروز بعدازظهر ازسرگرفته و در جریان این حملات مناطق طبریا، الجلیل، جولان و شهرک‌های اسرائیلی واقع در کرانه باختری را هدف قرار داده است. منابع لبنانی می‌گویند که در پی این حملات صدای انفجارهای مهیبی در منطقه طبریا شنیده شده است و آژیرهای خطر در منطقه الجلیل به صدا درآمد آمده است. هم‌زمان با حملات حزب‌الله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز منطقه البقاع واقع در شرق لبنان را هدف قرار دادند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *