7 مهر , 1403

علم و فناوری 23 بهمن 1402 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نهنگ بیتکوین در عرض 4 روز 13.5 میلیون دلار سود کسب کرد!

به گزارش صنعت مالی ، احساسات فعلی بازار افسار گسیخته است و ورود ناگهانی نقدینگی به بازار ناشی از افزایش فعالیت نهنگ ها است. قیمت بیت کوین (BTC) در آخر هفته جهش قابل توجه 3 درصدی را تجربه کرد و به 48.6 هزار دلار رسید، حرکتی که به ندرت در تعطیلات آخر هفته دیده می شود.
این افزایش که توسط خرید های بازار اسپات ایجاد شده است، نشان دهنده احساسات مثبت بازار است. در 24 ساعت گذشته، ارزش بیت کوین بیش از 2.6 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش قابل توجه 12 درصدی نسبت به دلار آمریکا در هفته گذشته است.

قبل از این موج صعودی پر قدرت، پایگاه IntoTheBlock گزارش داد که 90 درصد از کسانی که بیت کوین دارند اکنون در سود هستند، همین موضوع فشار فروش را کاهش داده و رشد پایدار را در میان این روند صعودی تقویت می کند.

**محتوای این مقاله توصیه مالی نمیباشد، قبل از هرگونه تصمیم گیری، بررسی های لازمه را انجام دهید**

فعالیت نهنگ ها و افزایش قیمت در آخر هفته، بیت کوین را به 48.6 هزار دلار رساند
این افزایش قیمت پیامدهای گسترده ای را در بازار ایجاد کرده است. طبق داده های پایگاه Lookonchain، سودآوری 13.5 میلیون دلاری یک سرمایه گذار در عرض چهار روز از طریق تراکنش های استراتژیک بیت کوین، خبرساز شد. این سرمایه گذاردر ابتدا2742 بیت کوین به ارزش 118.66 میلیون دلار از صرافی بایننس در زمانی که بیت کوین 43277 دلار قیمت داشت برداشت کرد و سپس همان مقدار بیت کوین را با قیمت 48193 دلار به بایننس واریز کرد که اکنون ارزش آن 132 میلیون دلار است.

btc

 

زمان‌بندی این تراکنش‌ها نشان‌دهنده یک استراتژی خوب برنامه‌ریزی شده است که شرایط بحرانی بازار را به نفع سرمایه‌گذار تمام میکند. با توجه به روندهای جاری بازار و احتمال افزایش قیمت بیت کوین، برخی افراد نظراتی در خصوص اینکه شاید این سرمایه‌گذار می‌توانست با صبوری بیشتر سود بالاتری کسب کند، ارائه کرده اند.

اما کارشناسانی مانند Ali Charts همچنان دیدگاهی صعودی دارند و به حمایت قوی بیت کوین و پتانسیل بالا رفتن به سمت سطوح مقاومت بالاتر در حدود 57000 دلار اشاره می کنند.

احساسات متفاوت پیرامون روند بازار و احتیاط پیش رو
به گفته پایگاه Santiments، خرید سنگین نهنگ‌های بزرگ نشان از اعتماد آنها به آینده بیت‌کوین است. چنین انباشت بزرگی در گذشته مثبت بود و نشان می‌دهد که بازار ممکن است موج صعودی دیگری را طی کند. این افزایش فعالیت خرید توسط موسسات، همراه با جو خوش‌بینانه بازار، با پیش‌بینی مثبت قیمت بیت‌کوین مطابقت دارد که با خوشبینی پیرامون هاوینگ که در ۶۹ روز آینده اتفاق می‌افتد، تقویت می‌شود.

با این حال، گویا هرکسی با این پیش بینی های خوشبینانه بیتکوین قانع نشده است. برای مثال، Rekt Capital، یک تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، هشدارهایی در مورد نوسانات احتمالی در پیش به اشتراک گذاشته است. او معتقد است قبل از هاوینگ یک اصلاح قیمتی دیگر وجود دارد. این ریزش قیمتی ممکن است بر اساس الگوهای تاریخی در اواخر مارس یا آوریل رخ دهد.

به طور کلی، علیرغم برخی عدم قطعیت ها، تحلیل تکنیکال بیت کوین امیدوار کننده است. قیمت آن در حدود 42600 دلار است که به مدیریت فراز و نشیب های کوتاه مدت کمک می کند. بعلاوه، رسیدن به 57000 دلار در مرحله بعدی آسان تر به نظر می رسد، و اگر بیت کوین سرعت فعلی خود را حفظ کند، شانس خوبی برای افزایش قیمت پرقدرت نشان می دهد.

بیت کوین اکنون بالای 47 هزار است! آیا قبل از نصف کردن 57K را لمس خواهیم کرد؟

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *