امروز: یکشنبه, 2 دی , 1403

2 دی , 1403

کد خبر : 39650
خودرو یکشنبه 2 دی 1403 - 22:27 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

نارضایتی شدید خریداران خودروی شاهین: خودروسازان داخلی هیچ جایگاهی برای مشتریان قائل نیستند

خودروی شاهین دنده ای، خودرویی که با وعده‌های جذاب عرضه شد، اکنون تبدیل به منبع نارضایتی و بلاتکلیفی برای خریداران شده است. تأخیرهای مکرر در تحویل خودرو و عدم پاسخگویی مسئولان، سوالاتی را درباره تعهدات خودروسازان داخلی به وجود آورده است.

به گزارش صنعت مالی، با ارسال پویش‌های مختلف در سامانه فارس من، کاربران نظرات خود را درباره تأخیر در تحویل خودروی شاهین دنده‌ای بیان کرده و خواستار شفاف‌سازی و اقدام فوری از سوی وزارت صمت و نهادهای نظارتی شده‌اند.

یکی از کاربران اظهار کرده است: “ثبت‌نام شاهین در خرداد ۱۴۰۲ انجام شد، اما حالا که به زمستان ۱۴۰۳ رسیده‌ایم، شاهد انتشار فراخوان جدید برای پیش‌فروش پاییز ۱۴۰۴ هستیم. این چه نوع عدالتی است؟ متأسفانه هیچ‌یک از مسئولان پاسخ‌گو نیستند و مشتریان در وضعیت بلاتکلیفی به سر می‌برند. به نظر می‌رسد که خودروسازان داخلی هیچ جایگاهی برای مشتریان قائل نیستند.”

کاربری دیگر نیز به این نکته اشاره کرده که: “چرا پس از دو سال هنوز پیامی برای تحویل شاهین دنده دستی دریافت نکرده‌ایم؟ تا کی باید منتظر بمانیم؟” در نهایت کاربران پرسیده‌اند: “آیا چنین تأخیری برای یک خودروی معمولی با قیمت نامشخص، شایسته مردم شریف ایران است؟”

بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *