امروز: دوشنبه, 19 شهریور , 1403

19 شهریور , 1403

گفتگوی کوتاه 14 مرداد 1403 زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
خدادادی در گفت‌وگو با صنعت مالی:

معیارهای رهبری در چینش کابینه مدنظر قرار گیرند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: معیارهایی که رهبر‌ معظم انقلاب در فرمایشاتشان اعلام‌ کردند در چینش کابیه دولت چهاردهم لحاظ شوند و افرادی برای وزارت معرفی‌ شوند که نزدیک معیارهای رهبر‌ی باشند.

کابینه

زهرا خدادادی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با صنعت مالی، درباره عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم اظهار کرد: عملکرد دولت‌ سیزدهم و شهیدرئیسی عملکرد بسیار‌خوبی بوده است، به هرحال در هر دولتی اقدامات بسیار‌ خوبی انجام‌ می‌شود و نواقص و در واقع کوتاهی‌هایی هم ممکن است وجود داشته باشد.

وی افزود: دولت شهید‌رئیسی و خودشان همانطور که رهبر‌انقلاب هم فرمودند تلاشگر و خستگی‌ناپذیر بودند و در تلاششان شکی نیست و اقدامات بسیار‌خوبی هم انجام‌ دادند و قدم‌های بسیار موثری برداشتند، منتها برای حل مشکلات‌کشور کافی نبودند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: برای حل مشکلات‌کشور علاوه بر ادامه راه دولت شهید‌رئیسی نیازمند یک‌سری اقدامات‌ جدی‌تر و تعاملی‌تر دیگری هم هستیم که ان‌شاءالله بتوانیم یک تغییر مثبت و محسوسی را بلافاصله یعنی در یک زمان‌ کوتاه بتوانیم در معیشت‌ مردم ایجاد‌ کنیم.

خدادادی با بیان اینکه توجه به معیارهای رهبر‌ معظم انقلاب درباره تعیین کابینه دولت چهاردهم اظهار کرد: ان‌شاءالله ما شاهد این خواهیم‌بود که معیارهایی که رهبر‌ معظم انقلاب در فرمایشاتشان اعلام‌ کردند با درصد بسیار زیادی در کابیه دولت چهاردهم لحاظ شوند و البته انتظار ما این است که همه آن معیارها رعایت‌ شوند و افرادی که برای گزینه‌ وزارت معرفی‌ می‌شوند نزدیک‌ترین افراد به معیارهای رهبر‌انقلاب باشند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *