امروز: چهارشنبه, 28 شهریور , 1403

28 شهریور , 1403

علم و فناوری 20 مرداد 1403 زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

معرفی سامانه مانیتورینگ عملیات یکپارچه نوین در نمایشگاه صنعت مالی

مجموعه ها با استفاده از سامانه معین می‌توانند تمامی فناوری هایی که در سرویس‌شان استفاده می‌شود را مانیتور کنند.

به گزارش صنعت مالی، مدیر یکی از شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاه صنعت مالی در گفتگو با خبرنگار حوزه فناوری پایگاه خبری صنعت مالی، سامانه مانیتورینگ عملیات یکپارچه نوین یا به اختصار سامانه معین را معرفی کرد.

این مدیر شرکت دانش بنیان گفت: شرکت ها و سازمان هایی که به دنبال ارائه یک سرویس هستند که به طور ۲۴ ساعته در هفت روز هفته خدمات خوبی را برای مشتریانش‌ ارائه بدهد، می‌توانند از محصول این گروه دانش بنیان استفاده کنند.

وی افزود: این مجموعه ها با استفاده از سامانه معین می‌توانند تمامی فناوری هایی که در سرویس‌شان استفاده می‌شود را مانیتور کنند و با ایجاد شاخص های بیزینسی روند کسب و کارشان را مشاهده کنند.

این سامانه علاوه بر قابلیت مانیتورینگ لایه های مختلفی که در یک سرویس ارائه می‌شود، از پایین ترین سطح که شامل تجهیزات شبکه، روترها‌، سوئیچ‌ها، فایروال‌ها، سیستم عامل ها، انواع سرور های فیزیکی، انواع ذخیره سازها است تا لایه های بالاتر که زیرساخت های نرم افزاری هستند شامل انواع پایگاه داده ها، سرور های کاربردی، ابزارهای تحلیل داده و در نهایت قابلیت مانیتورینگ شاخص های بیزینسی را نیز دارد.

شرکت ها و سازمان ها با استفاده از سامانه معین می‌توانند روند کاری خود را مشاهده و تاریخچه ای از آنچه که در شرکت و سازمانشان وجود دارد را مانیتور کنند و در رابطه با ادامه فعالیت خود تصمیم گیری و سیاست های مدیریتیشان‌ را تحلیل کنند. همچنین این مجموعه ها می‌توانند با استفاده از تاریخچه هایی که از طریق سامانه دریافت می‌کنند، تصمیمات بهتری برای مدیریت سازمان ها و شرکت های خود بگیرند و به این ترتیب به مدیریت بهتر منابع مالی خود کمک کنند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *