انس طلا
4,003 دلار
+0,04% (1 دلار)
1404/08/12 21:43
طلای 18 عیار
10,488,500 تومان
0,08% (8,500 تومان)
1404/08/12 19:59
طلای 24 عیار
13,984,500 تومان
0,08% (11,400 تومان)
1404/08/12 19:59
طلای آب‌شده نقدی
45,359,000 تومان
0,24% (107,000 تومان)
1404/08/12 19:59
سکه یک گرمی
16,500,000 تومان
0,00% (0 تومان)
1404/08/12 11:25
ربع سکه
33,500,000 تومان
0,12% (40,000 تومان)
1404/08/12 19:50
نیم سکه
58,000,000 تومان
0,76% (440,000 تومان)
1404/08/12 19:50
سکه امامی
110,890,000 تومان
0,55% (605,000 تومان)
1404/08/12 19:59
سکه بهار آزادی
104,230,000 تومان
0,15% (160,000 تومان)
1404/08/12 19:59

12 آبان , 1404

انس طلا
4,003 دلار
+0,04% (1 دلار)
1404/08/12 21:43
طلای 18 عیار
10,488,500 تومان
0,08% (8,500 تومان)
1404/08/12 19:59
طلای 24 عیار
13,984,500 تومان
0,08% (11,400 تومان)
1404/08/12 19:59
طلای آب‌شده نقدی
45,359,000 تومان
0,24% (107,000 تومان)
1404/08/12 19:59
سکه یک گرمی
16,500,000 تومان
0,00% (0 تومان)
1404/08/12 11:25
ربع سکه
33,500,000 تومان
0,12% (40,000 تومان)
1404/08/12 19:50
نیم سکه
58,000,000 تومان
0,76% (440,000 تومان)
1404/08/12 19:50
سکه امامی
110,890,000 تومان
0,55% (605,000 تومان)
1404/08/12 19:59
سکه بهار آزادی
104,230,000 تومان
0,15% (160,000 تومان)
1404/08/12 19:59
کد خبر : 73334
بانک و بیمه دوشنبه 12 آبان 1404 - 14:27 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا مطرح کرد:

مسیر توسعه پایدار بانک، شناخت دقیق مشتری و بازاریابی هوشمندانه است

نائب رئیس هیئت‌مدیره و قائم‌مقام بانک سینا در نخستین همایش مشترک رؤسای دوایر بازاریابی و روابط‌عمومی مناطق بانک بر اهمیت شناخت دقیق مشتری و بهره‌گیری از بازاریابی هوشمندانه به منظور افزایش سهم بازار بانک تأکید کرد.

به گزارش صنعت مالی به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، دکتر چنگیز مروج با اشاره به تدوین و اجرای نظام جامع بازاریابی در بانک سینا گفت: این نظام، نقشه راهی برای بازاریابی هدفمند و جامع در بانک سینا است و به کارگیری صحیح آن می‌تواند مسیر توسعه پایدار بانک را تسریع کند.
نائب رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا با اشاره به اهمیت نقش روابط‌عمومی در تحقق اهداف بازاریابی افزود: روابط‌عمومی، یکی از ارکان اثرگذار در فرآیند جذب و حفظ مشتری است و باید هم‌راستا با سیاست‌های بازاریابی حرکت کند.
دکتر مروج با تأکید بر ضرورت شناخت دقیق مشتریان و تحلیل رفتار آنان در فرآیند تجهیز منابع اظهار داشت: برای موفقیت در جذب منابع، باید اطلاعات کافی از مشتری و حرفه او در اختیار داشته باشیم. بانک باید در نقش مشاور در کنار مشتری قرار گیرد تا تعامل مؤثرتری شکل گیرد.
وی در ادامه گفت: در صورتی که مشتری را به‌خوبی بشناسیم و ارتباطات مالی او را درک کنیم، چرخه بازاریابی کامل می‌شود و از خروج منابع جلوگیری خواهد شد و در این مسیر، همه همکاران باید در فرآیند بازاریابی مشارکت داشته باشند.
قائم مقام مدیرعامل بانک سینا شناخت بازار، سفارشی‌سازی محصولات، توسعه خدمات ارزش‌افزوده و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان را از مهم‌ترین قابلیت‌های نظام جامع بازاریابی بانک سینا برشمرد.
دکتر مروج با اشاره به ضرورت ایجاد سازوکارهای مؤثر برای جذب مشتری خاطرنشان کرد: در بازاریابی نوین، فروشنده حول محور نیاز مشتری حرکت می‌کند و خلق ارزش برای مشتری، بازاریابی هدفمند، سرمایه‌گذاری بر دانش و مهارت کارکنان و نگاه بلندمدت به فرآیند فروش از عوامل کلیدی در بازاریابی هوشمندانه است.
نائب رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا، در بخشی دیگر از سخنان خود بازارشناسی، بازارداری و بازارسازی را سه رکن اصلی بازاریابی برشمرد و گفت: ابتدا باید بازار را به‌درستی بشناسیم، سپس فرآیند بازاریابی را انجام دهیم و در نهایت، در مرحله بازارداری، مشتری را حفظ کنیم تا سهم بانک از بازار افزایش یابد و به اهداف تعیین‌شده برسیم.
وی همچنین به اهمیت بازاریابی زنجیره‌ای اشاره کرد و افزود: در این نوع بازاریابی باید ارتباطات مشتری با سایر گروه‌های مشتری شناسایی شود تا بتوانیم زنجیره تعامل را گسترش داده و جذب مؤثرتری در بازارهای مالی داشته باشیم.
قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا همچنین از ایجاد معاونت جدید بازاریابی و امور شعب در ساختار سازمانی بانک خبر داد و گفت: با بازنگری در ساختار بانک، معاونت بازاریابی و امور شعب در چارت سازمانی گنجانده شد تا اهمیت و جایگاه بازاریابی در نظام مدیریتی بانک بیش از پیش تقویت شود.
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *