امروز: پنجشنبه, 29 شهریور , 1403

29 شهریور , 1403

بانک و بیمه 08 مرداد 1403 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مسابقه فین‌تک کاپ برای اولین بار در نمایشگاه صنعت مالی برگزار می‌شود

در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی: نخستین مسابقه بین‌المللی فین‌تک کاپ برگزار می‌شود.

به گزارش صنعت مالی، مسابقه بین‌المللی فین‌تک کاپ امسال برای نخستین‌بار در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی برگزار می‌شود، این مسابقۀ جذاب، بستری مناسب برای فرصت‌آفرینی و تعامل مؤثر در حوزه فین‌تک است که در فضا و رویکردی متفاوت برگزار می‌شود.

برای نخستین‌بار، در این مسابقه، جذب سرمایه با مشارکت و نظر مردم و بازدیدکنندگان انجام خواهد شد. از این رو توجه ویژه به اثربخش بودن تعاملات فیمابین ۳ بازیگر اصلی یعنی استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاران و مردم به‌عنوان مخاطبین اصلی ایده‌ها مورد توجه قرار گرفته است تا این تعاملات به‌صورت هدفمند، به رشد و توسعه اکوسیستم استارتاپی در حوزه فین‌تک منجر شود. این مسابقه فرصتی را رقم می‌زند که درنهایت هر ۳ بازیگر یعنی صاحبین ایده، سرمایه‌گذاران و بازدیدکنندگان و مردم، در مسابقه نقش‌آفرینی کنند و برنده مسابقه شوند. بدین ترتیب این رویداد، یک مسابقه بین فرصت‌ها برای فرصت‌آفرینی است که در آن صاحبین ایده با جذب سرمایه لازم برای توسعه ایده و کسب‌وکار خود، سرمایه‌گذاران با تصمیم درست و سرمایه‌گذاری هدفمند روی ایده‌ها و مردم با مشارکت و  نظردهی روی ایده‌های کاربردی و مهم و دریافت جایزه منتفع می‌شوند.

همه جوانان صاحب ایده و خلاق، مؤسسین استارتاپ‌های فین‌تکی، سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در حوزه فین‌تک و همچنین دانشجویان، کارشناسان و صاحب‌نظران مالی و مردم علاقه‌مند به توسعۀ صنعت مالی می توانند در این مسابقه جذاب شرکت کرده و فرصت‌آفرینی کنند.

برای ثبت نام روی پوستر مسابقه کلیک کنید.

 

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *