انس طلا
4,319 دلار
+1,21% (51 دلار)
1404/09/21 14:06
طلای 18 عیار
12,831,400 تومان
+1,18% (149,600 تومان)
1404/09/20 16:59
طلای 24 عیار
17,108,300 تومان
+1,18% (199,400 تومان)
1404/09/20 16:59
طلای آب‌شده نقدی
55,576,000 تومان
+1,15% (633,000 تومان)
1404/09/20 16:59
سکه یک گرمی
18,900,000 تومان
+1,07% (200,000 تومان)
1404/09/20 13:44
ربع سکه
41,700,000 تومان
+2,79% (1,130,000 تومان)
1404/09/20 16:23
نیم سکه
72,700,000 تومان
+1,65% (1,180,000 تومان)
1404/09/20 16:23
سکه امامی
134,805,000 تومان
+1,73% (2,295,000 تومان)
1404/09/20 16:59
سکه بهار آزادی
127,720,000 تومان
+1,02% (1,290,000 تومان)
1404/09/20 16:59
انس طلا
4,319 دلار
+1,21% (51 دلار)
1404/09/21 14:06
طلای 18 عیار
12,831,400 تومان
+1,18% (149,600 تومان)
1404/09/20 16:59
طلای 24 عیار
17,108,300 تومان
+1,18% (199,400 تومان)
1404/09/20 16:59
طلای آب‌شده نقدی
55,576,000 تومان
+1,15% (633,000 تومان)
1404/09/20 16:59
سکه یک گرمی
18,900,000 تومان
+1,07% (200,000 تومان)
1404/09/20 13:44
ربع سکه
41,700,000 تومان
+2,79% (1,130,000 تومان)
1404/09/20 16:23
نیم سکه
72,700,000 تومان
+1,65% (1,180,000 تومان)
1404/09/20 16:23
سکه امامی
134,805,000 تومان
+1,73% (2,295,000 تومان)
1404/09/20 16:59
سکه بهار آزادی
127,720,000 تومان
+1,02% (1,290,000 تومان)
1404/09/20 16:59
کپی شد!

مدل‌های بازاریابی بانک سینا رونمایی شد

مدل‌های نوین بازاریابی بانک سینا در نخستین وبینار معاونت بازاریابی و امور شعب با مدیران مناطق و روسای شعب مستقل این بانک تشریح شد.

به گزارش صنعت مالی به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر اکبر جلیلی، عضو هیئت‌مدیره و معاون بازاریابی و امور شعب بانک سینا، در این وبینار با اشاره به اهمیت رعایت اهداف ترسیم‌شده گفت: بانک سینا برای سال جاری دستیابی به منابع ۲۰۰ همتی را هدف‌گذاری کرده و لازم است همکاران برای تحقق این امر در نیمه دوم سال، تلاش ویژه‌ای داشته باشند .
وی پایبندی بانک به تعهدات، استمرار خدمات اعتباری و رفتار حرفه‌ای کارکنان را از نقاط قوت بانک سینا برشمرد و گفت: همین ویژگی‌ها موجب شده بانک سینا جایگاه مناسبی در جذب منابع را در بین شبکه بانکی کشور کسب کند.
جلیلی همچنین به برنامه‌های آتی بانک اشاره کرد و گفت: موضوع آمایش و پایش شعب به صورت جدی در حال پیگیری است و در زمینه جذب نیروی انسانی نیز آزمون استخدامی برگزار خواهد شد .
در بخش دیگری از این نشست، علیرضا برآور، مدیر امور بازاریابی و شعب بانک سینا، ضمن ارائه جزئیات مدل‌های بازاریابی، نقشه راه اجرای آن را برای همکاران تشریح کرد.
برآور با تأکید بر ساده‌سازی مدل‌های بازاریابی گفت: الگوهای طراحی‌شده نباید باری مضاعف بر دوش همکاران شعب ایجاد کند و با کمترین پیچیدگی قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد.
مدیر امور بازاریابی و شعب افزود: افزایش سودآوری و مقیاس ترازنامه در ذیل بازاریابی باید مورد توجه همکاران نیز باشد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *