6 مهر , 1403

نفت و انرژی 17 مهر 1402 زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

حمایت از بازار سهام

به گزارش صنعت مالی، شاخص کل بورس در پی ریزش 50 هزار واحدی روز گذشته، با رشد اندک در کانال دو میلیون واحد ماندگار شد؛ شاخص کل بازار سرمایه که روز گذشته با ریزش بیش از 50 هزار واحد در آستانه از دست دادن کانال 2 میلیون واحد قرار گرفت، امروز با رشد اندک 7 هزار و 428 واحدی مواجه شد.

در ادامه بورس امروز دوشنبه 17 مهر ماه 1402، شاخص کل هم وزن با افت 474 واحدی مواجه شد و در ارتفاع 682 هزار واحد قرار گرفت؛ گفتنی است نمادهای فولاد، فارس، فملی، شپنا، شستا، شبندر و ذوب بیشترین تأثیر مثبت در شاخص کل بورس و سه نماد وسپهر، شگویا و آریا بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند.

سقوط شاخص بورس امروز در پی افزایش قیمت دلار و طلا + نمادها

نقشه شاخص کل بورس امروز

شاخص کل بورس امروز

شاخص کل بازار سرمایه که در دقایق ابتدایی بازار با ریزشی 20 هزار واحدی مواجه شد و هم اکنون با ریزش بیش از 50 هزار واحد در آستانه از دست دادن کانال 2 میلیون واحد قرار دارد.

شاخص کل بورس امروز یکشنبه 16 مهر ماه 1402 که در 30 دقیقه ابتدایی بازار، با ریزشی 20 هزار واحدی به 2 میلیون و 35 هزار واحد رسیده بود، هم اکنون با افت 51 هزار و 609 واحدی در آستانه از دست دادن کانال دو میلیون واحد قرار دارد.

همچنین شاخص هم‌ وزن نیز با ریزشی 26 هزارواحدی، ارتفاع 700 هزار واحد را از دست داد و به ارتفاع 683 هزار واحدی رسید.

گفتنی است نمادهای شپنا، فولاد، فارس و شستا بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد وسپهر، خاور و آریا بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد خگستر، خودرو و سصفها سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد دی، حپرتو و خاور سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

در بازار امروز 22 نماد در محدوده مثبت و 378 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 52 نماد در محدوده مثبت و 223 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

شاخص بورس همچنان بر مدار نزول + نمادها

نقشه بورس امروز تهران

بورس اوراق بهادار امروز تهران

بازار سهام آخرین روز کاری هفته را همچنان پیرو روند ضعیف و خنثی خود بی حرکت باقی ماند و اکثر گروه های سهامی در محدوده ی صفر تابلو معامله می شدند.

امروز شنبه 15 مهر ماه 1402 و در آغاز معاملات، شاخص کل بورس با افت 7 هزار و 225 واحدی به 2 میلیون و 62 هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌ وزن با افت یک هزار و 386 واحدی به ارتفاع 714 هزار واحد رسید.

گفتنی است 6 نماد شپنا، شبندر، شتران، ذوب، خودرو و فولاد بیشترین تأثیر منفی و نماد البرز بیشترین تاثیر مثبت در شاخص کل بورس و نمادهای وسپهر، آریا، خاور، شاوان، دی و هرمز بیشترین تأثیر منفی و نماد تجلی بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشته‌اند.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *