انس طلا
4,290 دلار
0,47% (20 دلار)
1404/09/25 10:40
طلای 18 عیار
13,600,100 تومان
+0,55% (75,000 تومان)
1404/09/24 19:59
طلای 24 عیار
18,133,300 تومان
+0,55% (100,000 تومان)
1404/09/24 19:59
طلای آب‌شده نقدی
58,908,000 تومان
+0,56% (327,000 تومان)
1404/09/24 19:59
سکه یک گرمی
19,700,000 تومان
+1,55% (300,000 تومان)
1404/09/24 12:12
ربع سکه
43,770,000 تومان
+0,37% (160,000 تومان)
1404/09/24 18:33
نیم سکه
76,820,000 تومان
+1,29% (980,000 تومان)
1404/09/24 18:06
سکه امامی
141,795,000 تومان
+0,56% (790,000 تومان)
1404/09/24 19:59
سکه بهار آزادی
136,570,000 تومان
+1,93% (2,590,000 تومان)
1404/09/24 19:59
انس طلا
4,290 دلار
0,47% (20 دلار)
1404/09/25 10:40
طلای 18 عیار
13,600,100 تومان
+0,55% (75,000 تومان)
1404/09/24 19:59
طلای 24 عیار
18,133,300 تومان
+0,55% (100,000 تومان)
1404/09/24 19:59
طلای آب‌شده نقدی
58,908,000 تومان
+0,56% (327,000 تومان)
1404/09/24 19:59
سکه یک گرمی
19,700,000 تومان
+1,55% (300,000 تومان)
1404/09/24 12:12
ربع سکه
43,770,000 تومان
+0,37% (160,000 تومان)
1404/09/24 18:33
نیم سکه
76,820,000 تومان
+1,29% (980,000 تومان)
1404/09/24 18:06
سکه امامی
141,795,000 تومان
+0,56% (790,000 تومان)
1404/09/24 19:59
سکه بهار آزادی
136,570,000 تومان
+1,93% (2,590,000 تومان)
1404/09/24 19:59
کپی شد!
مدیرعامل بانک سینا تاکید کرد::

روابط عمومی و بازاریابی دو بازوی مکمل در بازاریابی

مدیرعامل بانک سینا، با بیان اینکه بازاریابی و روابط عمومی دو بازوی مکمل در تحقق اهداف بانک هستند، از اجرای نظام جامع بازاریابی به‌عنوان نقشه راه جدید بانک سینا در مسیر تعامل مؤثر با مشتریان و توسعه کسب‌وکار یاد کرد.

به گزارش صنعت مالی به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ابدالی، در نخستین همایش مشترک روسای دوایر بازاریابی و روابط‌عمومی در تهران با تاکید به ضرورت وجود چنین نظامی در ساختار بانک سینا گفت: نظام جامع بازاریابی که خلاء آن در بانک مشهود بود، طراحی و راه‌اندازی شده است.

وی افزود : دو موضوع کلیدی که باید در بانک سینا تقویت شود، مستندسازی و تحلیل است؛ این دو عامل نقش مهمی در بهبود تصمیم‌گیری‌ها و توسعه فعالیت‌های بازاریابی دارند.

دکتر ابدالی با تأکید بر هم‌افزایی میان واحدهای بازاریابی و روابط‌عمومی افزود: این دو واحد اگرچه مأموریت‌های متفاوتی دارند، اما در یک مسیر مشترک حرکت می‌کنند.

وی تشریح کرد: روابط عمومی وظیفه دارد تصویر مثبت بانک را در ذهن جامعه و مشتریان ایجاد کند و مسیر را برای بازاریابی هموار سازد. بازاریابی نیز باید از این مسیر برای معرفی و فروش خدمات و محصولات استفاده کند.

مدیرعامل بانک سینا گفت: بازاریابی و روابط عمومی هر دو علم هستند، اما موفقیت در آن‌ها نیازمند هنر تعامل و شناخت درست از مخاطب است.بازاریابی علم است و هنر.علم دانستن و هنر به کار بستن.

وی در ادامه به روند شکل‌گیری بازاریابی در نظام بانکی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: از دهه ۸۰ بخش بازاریابی در بانک‌ها پدیدار شد؛ ابتدا در بانک‌های خصوصی و سپس در دهه ۹۰ در بانک‌های دولتی و بزرگ نیز گسترش یافت.


نقش اثر بخش نظام جامع بازاریابی 

مدیرعامل بانک سینا در پایان خاطرنشان کرد: نظام جامع بازاریابی باید همانند فانوسی در دریا، مسیر حرکت شعب را روشن کند، اهداف را مشخص سازد و به کارکنان امکان دهد تا با کمترین هزینه، بیشترین اثربخشی را به دست آورند.

وی تصریح کرد: روابط عمومی و بازاریابی نیز باید نقش هدایت‌گر خود را در مناطق و شعب به‌درستی ایفا کنند.

گفتنی است نخستین همایش مشترک روسای دوایر بازاریابی و روابط‌عمومی بانک سینا با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل و جمعی از مدیران و روسای ادارات طی روزهای 10 و 11 آبان ماه در تهران در حال برگزاری است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *