امروز: جمعه, 8 تیر , 1403

8 تیر , 1403

اقتصاد جهان 02 تیر 1403 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

خودروی بوگاتی ۴ میلیون دلاری شگفتی آفرید + تصویر

خودروی بوگاتی ۴ میلیون دلاری در حالی شگفتی آفرید که بدنه کربنی و قطعات پرینت سه بعدی، شامل سه موتور الکتریکی و یک موتور سوختی جدید با قدرت 1000 اسب بخار دارد.

به گزارش خبرنگار صنعت مالی، بوگاتی، سازنده سوپراسپرت، اولین خودروی هیبریدی خود را با حداکثر سرعت تقریبی 445 کیلومتر در ساعت و قیمتی بیش از 4 میلیون دلار به نمایش گذاشت.

این شرکت با بیان اینکه مدلی که نام «توربیلون» را یدک می‌کشد و موتورهای آن ۱۸۰۰ اسب بخار قدرت دارند، اکنون در «مرحله آزمایشی» قرار دارد و تحویل برنامه‌ریزی شده ۲۵۰ خودروی این مدل در سال ۲۰۲۶ آغاز خواهد شد.

بوگاتی با بدنه کربنی و قطعات پرینت سه بعدی، شامل سه موتور الکتریکی و یک موتور سوختی جدید با قدرت 1000 اسب بخار است. بوگاتی که متعلق به شرکت آلمانی پورشه و شرکت کروات ریماک است، اعلام کرد که باتری برقی این خودرو مستقلا توانایی طی مسیر 60 کیلومتری را دارد.

خودروی بوگاتی ۴ میلیون دلاری

خودروی بوگاتی ۴ میلیون دلاری و زمانی که ریماک، تولیدکننده خودروهای اسپرت برقی، سهام بزرگی را در بوگاتی در سال 2021 به دست آورد، ناظران انتظار داشتند که این سازنده خودروهای لوکس به زودی یک مدل خودروی برقی را روانه بازار کند.

اما مالک این شرکت، متی ریماک، در ماه مه گذشته اعلام کرد که ثروتمندان که مشتریان اصلی بوگاتی هستند، تمایل کمتری به خرید خودروهای فوق برقی دارند.

این شرکت گفته که مدل “توربیلون” که در کارخانه ای در مولشیم در شرق فرانسه تولید می شود، “قیمت اولیه اش 3.8 میلیون یورو (4.1 میلیون دلار) است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *