امروز: چهارشنبه, 11 مهر , 1403

11 مهر , 1403

علم و فناوری 11 مهر 1403 زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0

حضور پررنگ صندوق توسعه فناوری های نوین در نمایشگاه صنعت مالی 1403 و امضای تفاهم‌نامه‌های راهبردی+تیزر

صندوق توسعه فناوری‌های نوین در نمایشگاه صنعت مالی 1403 با ارائه خدمات نوآورانه خود در حوزه تأمین مالی و حمایت از شرکت‌های فناور، مورد توجه قرار گرفت. این صندوق طی این رویداد چندین تفاهم‌نامه همکاری مهم در زمینه تأمین مالی پروژه‌های فناورانه و سرمایه‌گذاری مشترک با نهادهای مالی به امضا رساند که گامی بزرگ در حمایت از کسب‌وکارهای دانش‌بنیان محسوب می‌شود.

صندوق توسعه فناوری های نوین

به گزارش خبرنگار صنعت مالی، صندوق توسعه فناوری های نوین در نمایشگاه صنعت مالی 1403 حضور پررنگی داشت و با ارائه دستاوردها و خدمات نوین خود در حوزه تأمین مالی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، توجه بسیاری از فعالان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه را جلب کرد.

صندوق توسعه فناوری های نوین در نمایشگاه صنعت مالی ایران 1403

صندوق توسعه فناوری های نوین با هدف تقویت زیست‌بوم نوآوری و فناوری در کشور، با شرکت‌ها و موسسات مالی حاضر در نمایشگاه مذاکرات متعددی انجام داد که به امضای چندین تفاهم‌نامه همکاری مهم منجر شد. این تفاهم‌نامه‌ها شامل همکاری در زمینه‌های تأمین مالی پروژه‌های فناورانه، ارائه تسهیلات به شرکت‌های نوپا و دانش‌بنیان، و ایجاد بستری برای سرمایه‌گذاری مشترک میان نهادهای مالی و صندوق توسعه فناوری‌های نوین بود.

صنعت مالی نوشت: یکی از تفاهم‌نامه‌های برجسته، میان صندوق توسعه فناوری های نوین و یکی از بانک‌های بزرگ کشور بانک قرض الحسنه رسالت به امضا رسید که هدف آن تسهیل فرآیندهای مالی و ایجاد سازوکارهای جدید برای حمایت از کسب‌وکارهای فناور و استارتاپ‌ها در مراحل مختلف رشد و توسعه است.

همچنین، تفاهم‌نامه دیگری با یک صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر به منظور ایجاد سازوکارهای سرمایه‌گذاری مشترک برای توسعه طرح‌های نوآورانه امضا شد.

حضور فعال و گسترده صندوق توسعه فناوری های نوین در این نمایشگاه، نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر این نهاد در جهت حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان و ترویج نوآوری در کشور است.

بیشتر بخوانید 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *