امروز: دوشنبه, 9 مهر , 1403

9 مهر , 1403

تیتر دوم 09 مهر 1403 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
کوثری در گفت‌وگو با صنعت مالی:

ترور شهید سید حسن نصرالله بی‌پاسخ نمی‌ماند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بی‌جواب نخواهد ماند، اظهار کرد: جبهه مقاومت امروز همانند درختی تنومند است که ریشه آن بسط و توسعه یافته و قدرت جنگ با رژیم اشغالگر قدس را دارد و مطمئناً آن را پشیمان خواهد کرد.

اسماعیل کوثری

اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با صنعت مالی، ضمن محکومیت اقدام وحشیانیه رژیم صهیونیستی در ترور شهید سید حسن نصرالله گفت: رژیم اشغالگر قدس با به شهادت رساندن سید حسن نصرالله و دیگر فرماندهان حزب‌الله نه تنها موجب تضعیف محور مقاومت نشده بلکه این محور استوارتر و مستحکم‌تر از قبل به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: جنایت رژیم صهیونیستی سبب شده تا مردم حق را از باطل تشخیص دهند و فریب باطل را نخورند. امروز این رژیم سفاک و کودک‌کش و این جرثومه فساد نخواهد توانست پیروز میدان شود و قطعاً با شهادت سید حسن نصرالله فصل جدیدی در محور مقاومت آغاز خواهد شد و دامنه مقابله و مبارزه با رژیم صهیونیستی گسترده‌تر می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بی‌جواب نخواهد ماند، اظهار کرد: جبهه مقاومت امروز همانند درختی تنومند است که ریشه آن بسط و توسعه یافته و قدرت جنگ با رژیم اشغالگر قدس را دارد و مطمئناً آن را پشیمان خواهد کرد.

کوثری در پایان گفت: امروز سازمان‌های بین‌المللی و نهادهای حقوق بشری و کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند و هرچه بیشتر این سکوت ادامه پیدا کند وحشی‌گری‌ صهیونیست‌ها هم بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *