امروز: شنبه, 24 شهریور , 1403

24 شهریور , 1403

راه و مسکن 09 شهریور 1403 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

ترافیک سنگین در تهران به دنبال برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان توسط اتاق تعاون ایران

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران توسط اتاق تعاون ایران، امروز باعث ایجاد ترافیک سنگین در بزرگراه‌های منتهی به محل نمایشگاه شد.

به گزارش صنعت مالی، برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران که از سوی اتاق تعاون ایران برگزار می‌شود، امروز منجر به ترافیک سنگین و اختلال در تردد بزرگراه‌های منتهی به محل نمایشگاه بین‌المللی تهران شد. این نمایشگاه که به مدت 4 روز برگزار می‌شود، یکی از رویدادهای مهم و تخصصی در حوزه ساختمان‌سازی است و جمع کثیری از متخصصان و فعالان این حوزه را به خود جذب کرده است.

ترافیک امروز در بزرگراه‌های چمران، نیایش، مدرس، یادگار امام و خیابان سئول به قدری سنگین بود که علاوه بر نارضایتی شهروندان، مشکلات جدی برای غرفه‌داران و بازدیدکنندگان نمایشگاه نیز به وجود آورد. این وضعیت باعث شد تا گزارشگران صدا و سیما نیز برای پوشش این موضوع به محل نمایشگاه بیایند.

علیرغم هشدارهای مسئولان شهری و درخواست برای عدم برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در این منطقه، اتاق تعاون ایران تصمیم به برگزاری این رویداد در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گرفت. با توجه به ادامه داشتن این نمایشگاه تا یکشنبه، پیش‌بینی می‌شود که مشکلات ترافیکی در این محدوده همچنان ادامه یابد.

برگزاری این نمایشگاه در محل نمایشگاه شهر آفتاب می‌توانست از ایجاد این ترافیک سنگین جلوگیری کرده و جلوی نارضایتی تعداد قابل توجهی از شهروندان و شرکت کنندگان در نمایشگاه را بگیرد.

به نظر می‌آید باید تدابیری اندیشیده شود تا شهروندان تا حد امکان از تردد در بزرگراه‌های منتهی به نمایشگاه خودداری کنند تا از تشدید ترافیک جلوگیری شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *