انس طلا
3,335 دلار
%0.00 (0 دلار)
1404/05/26 00:00
طلای 18 عیار
7,503,800 تومان
%1.38+ (102,000 تومان)
1404/05/26 15:49
طلای 24 عیار
10,005,000 تومان
%1.38+ (136,000 تومان)
1404/05/26 15:49
طلای آب‌شده نقدی
32,495,000 تومان
%1.35+ (432,000 تومان)
1404/05/26 15:49
سکه یک گرمی
14,400,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/05/26 11:06
ربع سکه
25,300,000 تومان
%0.80+ (200,000 تومان)
1404/05/26 14:42
نیم سکه
43,700,000 تومان
%0.46+ (200,000 تومان)
1404/05/26 15:40
سکه امامی
83,505,000 تومان
%0.37+ (310,000 تومان)
1404/05/26 15:49
سکه بهار آزادی
75,290,000 تومان
%1.05+ (780,000 تومان)
1404/05/26 15:49

26 مرداد , 1404

انس طلا
3,335 دلار
%0.00 (0 دلار)
1404/05/26 00:00
طلای 18 عیار
7,503,800 تومان
%1.38+ (102,000 تومان)
1404/05/26 15:49
طلای 24 عیار
10,005,000 تومان
%1.38+ (136,000 تومان)
1404/05/26 15:49
طلای آب‌شده نقدی
32,495,000 تومان
%1.35+ (432,000 تومان)
1404/05/26 15:49
سکه یک گرمی
14,400,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/05/26 11:06
ربع سکه
25,300,000 تومان
%0.80+ (200,000 تومان)
1404/05/26 14:42
نیم سکه
43,700,000 تومان
%0.46+ (200,000 تومان)
1404/05/26 15:40
سکه امامی
83,505,000 تومان
%0.37+ (310,000 تومان)
1404/05/26 15:49
سکه بهار آزادی
75,290,000 تومان
%1.05+ (780,000 تومان)
1404/05/26 15:49
کد خبر : 63780
بانک و بیمه یکشنبه 26 مرداد 1404 - 15:53 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
در دومین همایش سراسری معاونان مناطق بانک سینا مطرح شد:

تدوین مدل بازاریابی بانک سینا بر اساس نیاز مدیریت‌های مناطق تابعه

در دومین همایش سراسری معاونان مناطق بانک سینا بر تدوین مدل جدید بازاریابی با هدف ارتقای اثربخشی خدمات و سازگاری با نیازهای منطقه‌ای تأکید شد.

به گزارش صنعت مالی به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، دکتر اکبر جلیلی عضو هیئت مدیره و معاون بازاریابی و امور شعب بانک سینا در این همایش با بیان اینکه معاونت بازاریابی و امور شعب بانک در راستای تغییر ساختار و چابکی بانک در جهت افزایش سهم بازار صورت گرفته، گفت: یکی از اهداف و راهبردهای اصلی بانک سینا افزایش مقیاس ترازنامه و توسعه سهم بازار است و معاونت بازاریابی و امور شعب نیز در همین راستا ایجاد شده که ما در این معاونت با جدیت و همت مضاعف، در جهت تحقق اهداف بانک تلاش خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: به منظور دستیابی بهینه و مطلوب به اهداف، مدل بازاریابی بانک سینا به صورت کاربردی و با نگاه رو به جلو در دستور کار قرار گرفته و به زودی به نتیجه خواهد رسید. در این برنامه به مدل منطقه‌ای بازاریابی و بر اساس نیاز مدیریت‌های مناطق توجه شده است.

در ادامه این همایش دکتر چنگیز مروج، قائم مقام مدیرعامل بانک سینا نیز با اشاره به ویژگی‌های یک مدیر موفق و کارآمد، به لزوم توجه به نظر کارکنان زیرمجموعه، تواضع و فروتنی، شجاعت در تصمیم‌گیری و مشورت با همکاران تأکید کرد.

وی با ترسیم اوصاف یک سازمان یادگیرنده، از مدیران میانی بانک خواست که با تصمیم‌گیری‌های به موقع، ارائه راهکارهای لازم و برخورد شایسته همراه با مهربانی و عطوفت با کارکنان، الگو مناسبی برای همکاران باشند.

دکتر احمد سلمانی آرانی نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا، نیز در این همایش با اشاره به نقش حیاتی منابع در تحقق اهداف استراتژیک بانک گفت: بسیاری از خواسته‌ها و سوالات همکاران منوط به تأمین منابع و تحقق اهداف است و اگر به اهداف تعیین‌شده برسیم، می‌توانیم با ابزارها و رویکردهای بیشتر، سرمایه‌های انسانی و زیرساختی قوی‌تر، خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهیم.

سلمانی آرانی با تأکید بر ارزش خلاقیت در محیط کاری خاطرنشان کرد: موفقیت بانک زمانی حاصل می‌شود که همه کارکنان، بانک و شغلشان را دوست داشته باشند؛ زیرا عشق به کار است که خلاقیت می‌آفریند.

نائب رئیس هئیت مدیره بانک سینا در ادامه افزود: بانک سینا بانکی ۴۰ ساله، سودآور، پاکدست و شفاف است و این یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود.

به گفته وی، بانک سینا با انسجام سازمانی و حرکت به سمت تکاملی هوشمندانه، مأموریت خود را در جهت ارتقای کیفیت خدمات و افزایش سهم بازار با قدرت ادامه خواهد داد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *