انس طلا
2,758 دلار
(-0.17%)
1403/11/10 14:50
طلای 18 عیار
5,539,900 تومان
(-1.07%)
1403/11/10 14:50
سکه امامی
60,410,000 تومان
(-1.01%)
1403/11/10 14:50
سکه بهار آزادی
57,890,000 تومان
(-0.83%)
1403/11/10 14:50
نیم سکه
33,000,000 تومان
(-0.91%)
1403/11/10 14:50
ربع سکه
18,200,000 تومان
(-1.65%)
1403/11/10 14:50
سکه گرمی
9,300,000 تومان
(-2.15%)
1403/11/10 14:50
دلار
83,600 تومان
(-1.01%)
1403/11/10 14:50:23
يورو
87,230 تومان
(-0.92%)
1403/11/10 14:02:11
درهم امارات
22,880 تومان
(-1.42%)
1403/11/10 14:02:11
پوند انگلیس
104,030 تومان
(-0.86%)
1403/11/10 14:02:11
لیر ترکیه
2,335 تومان
(-1.06%)
1403/11/10 14:02:11
یوان چین
11,520 تومان
(-1.12%)
1403/11/10 14:02:11
ین ژاپن
53,510 تومان
(-2.44%)
1403/11/10 14:49:48
دلار کانادا
58,060 تومان
(-1.17%)
1403/11/10 14:49:49
دلار استرالیا
52,070 تومان
(-1.75%)
1403/11/10 14:49:48
فرانک سوئیس
92,280 تومان
(-1.51%)
1403/11/10 14:49:49
افغانی
1,074 تومان
(-5.77%)
1403/11/10 14:49:27
دینار عراق
62 تومان
(+1.47%)
1403/11/10 14:49:27
روبل روسیه
849 تومان
(-1.77%)
1403/11/10 14:49:23

10 بهمن , 1403

انس طلا
2,758 دلار
(-0.17%)
1403/11/10 14:50
طلای 18 عیار
5,539,900 تومان
(-1.07%)
1403/11/10 14:50
سکه امامی
60,410,000 تومان
(-1.01%)
1403/11/10 14:50
سکه بهار آزادی
57,890,000 تومان
(-0.83%)
1403/11/10 14:50
نیم سکه
33,000,000 تومان
(-0.91%)
1403/11/10 14:50
ربع سکه
18,200,000 تومان
(-1.65%)
1403/11/10 14:50
سکه گرمی
9,300,000 تومان
(-2.15%)
1403/11/10 14:50
دلار
83,600 تومان
(-1.01%)
1403/11/10 14:50:23
يورو
87,230 تومان
(-0.92%)
1403/11/10 14:02:11
درهم امارات
22,880 تومان
(-1.42%)
1403/11/10 14:02:11
پوند انگلیس
104,030 تومان
(-0.86%)
1403/11/10 14:02:11
لیر ترکیه
2,335 تومان
(-1.06%)
1403/11/10 14:02:11
یوان چین
11,520 تومان
(-1.12%)
1403/11/10 14:02:11
ین ژاپن
53,510 تومان
(-2.44%)
1403/11/10 14:49:48
دلار کانادا
58,060 تومان
(-1.17%)
1403/11/10 14:49:49
دلار استرالیا
52,070 تومان
(-1.75%)
1403/11/10 14:49:48
فرانک سوئیس
92,280 تومان
(-1.51%)
1403/11/10 14:49:49
افغانی
1,074 تومان
(-5.77%)
1403/11/10 14:49:27
دینار عراق
62 تومان
(+1.47%)
1403/11/10 14:49:27
روبل روسیه
849 تومان
(-1.77%)
1403/11/10 14:49:23
کد خبر : 43623
بانک و بیمه چهارشنبه 10 بهمن 1403 - 11:11 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تأکید مدیرعامل بانک کشاورزی بر لزوم بهبود تجربه مشتریان با تحول دیجیتال در خدمات بانکی

وهب متقی نیا مدیرعامل بانک کشاورزی بر لزوم بهبود و ارتقای تجربه مشتریان از طریق بکارگیری ابزارهای جدید در اکوسیستم بانکداری دیجیتال، اتخاذ استراتژی‌های نوآورانه و مشتری‌محور و مدرن سازی شعب در راستای ساده سازی فرآیندها تاکید کرد.

به گزارش صنعت مالی به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، متقی نیا با بیان این که صنعت بانکداری باید بر بهبود تجربه مشتریان تمرکز کند تا با انتظارات مدرن همگام شود، اظهار داشت: با استفاده از استراتژی‌های کلیدی شامل استفاده از تحول دیجیتال با اپلیکیشن‌های کاربرپسند و ابزارهای هوش مصنوعی، ارائه خدمات شخصی‌سازی‌شده با استفاده از تحلیل داده‌ها، ساده‌سازی فرآیند های مالی و اعتباری با روش‌های دیجیتال و البته اولویت بخشی به امنیت و روش های احراز هویت بیومتریک، می توانیم رضایتمندی و تجربه مشتریان را به سطح جدیدی ارتقا دهیم.

وی تصریح کرد: بانک کشاورزی به ‌عنوان رکن اصلی در تأمین مالی بخش کشاورزی و تحکیم زیرساخت های امنیت غذایی کشور، وظیفه ای خطیر برای جذب منابع برعهده دارد و برای تحقق این هدف می کوشد با استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی، خدمات مبتنی بر فناوری، توسعه بانکداری دیجیتال، خدمات غیرحضوری و حرکت به سوی مدرن‌سازی شعب بانک و تغییر کاربری آن‌ها به فضاهای مشاوره‌محور و شعب دیجیتال، تجربه مشتریان را بهبود بخشیده و وفاداری آنان را تقویت کند.

متقی نیا در ادامه با اشاره به موفقیت های بانک کشاورزی در زمینه تحول دیجیتال از جمله راه اندازی سوپراپلیکیشن خدمات غیرحضوری«باران»، سامانه پرداخت غیرحضوری تسهیلات «آسان»، پلتفرم مدیریت مالی زنجیره تامین و کشاورزی قراردادی «پالیز»، کیف پول الکترونیکی «نوینکست»، اپلیکیشن بازارگاه محصولات کشاورزی، ریال دیجیتال و خدمات غیرحضوری دیگر چون تمبر مالیاتی، سفته و برات الکترونیکی، خدمات احراز هویت و افتتاح حساب و … اظهار داشت: به زودی شعب دیجیتال بانک کشاورزی راه اندازی می شوند، همچنین درتلاش هستیم با استفاده از قابلیت NFC امکان انجام تراکنش ها و پرداخت های حضوری بدون استفاده از کارت فیزیکی و توسط تلفن همراه را برای مشتریان بانک کشاورزی محقق کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه بانک کشاورزی از دیرباز در مناطق روستایی و دورافتاده نیز حضور پررنگی داشته است، لیکن درصدد هستیم با همکاری تعاونی‌ها و سازمان‌های محلی از طریق استقرار واحدهای بانکداری سیار و کیوسک‌های دیجیتال در این مناطق، علاوه بر افزایش سواد مالی روستائیان، دسترسی به خدمات نوین بانکی را برای جوامع روستایی بیش از پیش تسهیل کنیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی تاکید کرد: قطعا پیشنهادات و بازخورد مشتریان برای بهبود مستمر ضروری است و ما تلاش می کنیم با اولویت دادن به نظرات مشتریان، نوآوری و شخصی‌سازی خدمات، در جهت افزایش اعتماد، وفاداری و رشد پایدار گام برداریم.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *