10 مهر , 1403

بورس 10 مهر 1403 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بورس تعطیل یا محدود می ماند؟/ پاسخ مدیر روابط عمومی سازمان بورس

مدیر روابط عمومی سازمان بورس نسبت ریسک های ناشی از حملات ایران به رژیم صهیونیستی همچنین به معاملات بازار، بر عدم نگرانی از معاملات فردا تاکید کرد.

خودرو بورس

به گزارش خبرنگار بورس صنعت مالی ساعاتی پیش حملات موشکی ایران به مواضع رژیم صهیونیستی آغاز شده و طبق اطلاعیه سپاه پاسداران این حملات در پاسخ به شرارت‌های مکرر این رژیم انجام شده است. با توجه به نگرانی‌های موجود از معاملات فردای بازار سهام، خبرنگار بورس صنعت مالی با مدیر روابط عمومی سازمان بورس گفتگویی انجام داد. لعلی در این گفتگو تاکید کرد که تا این لحظه تصمیمی برای معاملات فردا در بازار سهام اتخاذ نگردیده است. وی گفت: جای نگرانی وجود ندارد و تا پیش از آغاز معاملات فردا تصمیم سازمان بورس به اطلاع سهامداران بازار خواهد رسید.

به گزارش صنعت مالی ، معاملات بازار سهام به دلیل حملات اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان و شهادت سید حسن نصرالله در دامنه نوسان یک درصد دنبال می‌شود. برخی از تحلیلگران بازار معتقدند که تعطیلی بازار فردا می‌تواند نسبت به کاهش جو روانی و فروکش کردن رفتارهای هیجانی موثر باشد. برخی دیگر از کارشناسان نیز تغییر حجم مبنا برای بازار سهام فردا را یکی دیگر از راهکارها برای ایجاد تعادل و عدم رفتار هیجانی سرمایه‌گذاران اعلام کردند.

این رسانه در تلاش است تا در اولین فرصت آخرین تصمیمات درباره بازار فردای سهام را به اطلاع سهامداران برساند.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *