امروز: دوشنبه, 26 شهریور , 1403

26 شهریور , 1403

ارز دیجیتال 17 شهریور 1403 زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

بهترین صرافی خارجی برای خرید تون کوین

بهترین صرافی خارجی برای خرید تون کوین باید شرایط معاملاتی متناسبی را ارئه دهد. حال که ارز دیجیتال تون کوین با کاهش قیمت مواجه شده و دامپ شدیدی انجام داده است، معامله گران زیادی می خواهند بر روی آن سرمایه گذاری کنند. جالب است بدانید اکثر تریدر های تازه کار نماد تون و ارزهای مشابه آن را برای معامله در بازار ارزهای دیجیتال انتخاب می کنند.

بهترین صرافی خارجی برای خرید تون کوین

به گزارش صنعت مالی، بهترین صرافی خارجی برای خرید تون کوین باید شرایط معاملاتی متناسبی را ارئه دهد. حال که ارز دیجیتال تون کوین با کاهش قیمت مواجه شده و دامپ شدیدی انجام داده است، معامله گران زیادی می خواهند بر روی آن سرمایه گذاری کنند. جالب است بدانید اکثر تریدر های تازه کار نماد تون و ارزهای مشابه آن را برای معامله در بازار ارزهای دیجیتال انتخاب می کنند. این ارز دیجیتال در سال 2024 به دلیل حجم خرید و فروش بالا، نقدینگی زیاد و عرضه و تقاضا بی شمار دارای محبوبیت است.

معمولا صرافی ها کمیسیون متفاوتی را برای معامله ارزهای دیجیتال قرار می دهند؛ از همین رو انتخاب صرافی که شرایط معاملاتی خوبی ارائه دهد، برای معامله گران ارزهای دیجیتال امری مهم و چالش بر انگیز است. با ما همراه باشید تا در این بلاگ به طور کامل با « بهترین صرافی برای خرید تون » آشنا شویم.

بهترین صرافی خارجی برای خرید تون کوین

ویژگی های صرافی مناسب برای خرید تون‌کوین

انتخاب بین صدها صرافی معتبر ایرانی و خارجی کار را برای معامله گران ایرانی کمی سخت کرده است. برخی تریدرها می خواهند بر روی رمز ارزهای مختلف ترید کنند و هیچ گونه واچ لیست خاصی ندارند.

از این رو برایشان مهم است صرافی که انتخاب می کنند، تمامی رمز ارزهای لیست شده را داشته باشد و بدون احراز هویت و دردسر با بالاترین اهرم به ترید خود ادامه دهند. اما تریدرهایی نیز تنها واچ لیست محدود دارند و می خواهند رمز ارزهای مهم همچون تون، بیت کوین، اتریوم و… را ترید کنند. بنابراین معیارهای هر معامله گر متفاوت است. به طور کلی نکات مهمی که در انتخاب صرافی معتبر باید مد نظر قرار دهید، عبارتند از:

  • امنیت: به دنبال صرافی ‌هایی باشید که از ذخیره ‌سازی سرد (cold storage) استفاده می‌کنند و بیمه‌ نامه برای حفاظت از دارایی ‌ها دارند.

  • کارمزدها: کارمزدهای معاملاتی مختلف را بررسی کنید تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

  • پشتیبانی از رمز ارزها: اطمینان حاصل کنید که صرافی مورد نظر شما از تون ‌کوین و دیگر رمز ارزهایی که قصد خریداری دارید، پشتیبانی می ‌کند.

  • رابط کاربری: صرافی ‌هایی که رابط کاربری ساده و منابع آموزشی مفید دارند، برای تریدرهای مبتدی و تازه کار مناسب ‌تر هستند.

  • اهرم بالا: قبل از انتخاب صرافی اطمینان حاصل کنید که پلتفرم از چه اهرم و لوریج پشتیبانی می کند.

  • کیف پول امن و معتبر: برای مواقعی که تریدر میخواهد سرمایه خود را در صرافی نگهداری کند، کیف پول پلتفرم ها بسیار اهمیت پیدا می کند. از این رو صرافی بایستی کیف پول با امنیت بالا داشته باشد.

  • پشتیبانی از واریز و برداشت ریالی: اگر صرافی از واریز و برداشت ریالی برخوردار باشد، هزینه کارمزدهای تراکنش های مالی نصف خواهد شد.

  • تیم پشتیبانی قوی و 24 ساعته: پشتیبانی صرافی بایستی به طور شبانه روز و فارسی در دسترس معامله گران باشد، تا در صورت بروز باگ و خطا در سایت سریعا بتواند مشکلات معامله گران را حل کند.

توبیت بهترین صرافی برای ایرانیان برای خرید تون کوین

صرافی خارجی توبیت به دلیل امکانات گسترده همچون امکان معامله با اهرم بالا، معامله بدون احراز هویت، پشتیبانی از رمز ارزهای گسترده، کیف پول امن و … مورد توجه معامله گران ایرانی از قدیم تا کنون بوده است. توبیت بهترین گزینه برای برای ایرانیان در خرید تون کوین است. از طرفی از تعداد زیادی ارز دیجیتال پشتیبانی می کند و کارمزدهای نسبتا کمی دارد. چرا که با بالا رفتن سطح حساب کاربری معامله گران میزان کارمزد را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

نحوه ثبت نام در صرافی توبیت

خرید تون کوین از طریق صرافی های آنلاین یک فرآیند نسبتاً ساده است، اما نیاز به دنبال کردن مراحل مشخصی دارد تا بتوانید به صورت امن و کارآمد خرید خود را انجام دهید. اما برای آموزش تصویری ثبت نام در آن به وب سایت رسمی توبیت فارسی مراجعه کرده و با لینک آن مستقیم ثبت نام کنید تا از آموزش های این صرافی بهره مند شوید. در ادامه، مراحل خرید تون کوین در صرافی توبیت به صورت خلاصه توضیح داده شده است:

  1. ایجاد حساب کاربری

برای شروع، باید در صرافی توبیت یک حساب کاربری ایجاد کنید. با استفاده از لینک توبیت فارسی می توانید از تخفیف در کارمزد معاملات و بونوس 30 دلاری توبیت بهره مند شوید. این فرآیند معمولاً شامل مراحل زیر است.

  1. احراز هویت (KYC)

در صرافی توبیت تأیید هویت (Know Your Customer) اجبری نیست. این فرآیند شامل ارائه مدارک شناسایی مانند پاسپورت یا کارت ملی و عکس سلفی می شود. همان طور که ذکر شد، تمام خدمات واریز و برداشت دارایی در توبیت بدون احراز هویت امکان پذیر است.

بقیه مراحل ثبت نام همچون واریز تتر از صرافی های ایرانی و … را می توانید در وب سایت توبیت فارسی مشاهده کنید.

سخن پایانی

برای انتخاب بهترین صرافی برای خرید تون ‌کوین، باید به ویژگی‌هایی مانند امنیت، کارمزدها، تعداد ارزهای پشتیبانی‌شده، رابط کاربری، پشتیبانی مشتری، امکانات اضافی و شفافیت توجه کنید.

صرافی خارجی توبیت بهترین گزینه برای خرید تون کوین برای معامله گران ایرانی است. توبیت بدون نیاز به احراز هویت امکان معامله را برای ایرانیان فراهم کرده است و از امنیت بالا، سرعت عالی، احراز هویت دو مرحله ای و کارمزد و اسپردهای کم برخوردار است.

بیشتر بخوانید از بازارهای کریپتو، همستر، رمز ارز، ارزدیجیتال

لینک اخبار ارز دیجیتال

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *