امروز: دوشنبه, 19 آبان , 1404

انس طلا
4,000 دلار
+0,58% (23 دلار)
1404/08/19 01:54
طلای 18 عیار
10,455,000 تومان
+0,23% (24,300 تومان)
1404/08/18 19:59
طلای 24 عیار
13,939,800 تومان
+0,23% (32,300 تومان)
1404/08/18 19:59
طلای آب‌شده نقدی
45,284,000 تومان
+0,04% (20,000 تومان)
1404/08/18 19:59
سکه یک گرمی
16,400,000 تومان
0,00% (0 تومان)
1404/08/18 11:19
ربع سکه
33,390,000 تومان
+0,57% (190,000 تومان)
1404/08/18 18:36
نیم سکه
57,900,000 تومان
0,16% (90,000 تومان)
1404/08/18 19:24
سکه امامی
111,210,000 تومان
+0,54% (600,000 تومان)
1404/08/18 19:59
سکه بهار آزادی
103,830,000 تومان
+0,09% (90,000 تومان)
1404/08/18 19:59

19 آبان , 1404

انس طلا
4,000 دلار
+0,58% (23 دلار)
1404/08/19 01:54
طلای 18 عیار
10,455,000 تومان
+0,23% (24,300 تومان)
1404/08/18 19:59
طلای 24 عیار
13,939,800 تومان
+0,23% (32,300 تومان)
1404/08/18 19:59
طلای آب‌شده نقدی
45,284,000 تومان
+0,04% (20,000 تومان)
1404/08/18 19:59
سکه یک گرمی
16,400,000 تومان
0,00% (0 تومان)
1404/08/18 11:19
ربع سکه
33,390,000 تومان
+0,57% (190,000 تومان)
1404/08/18 18:36
نیم سکه
57,900,000 تومان
0,16% (90,000 تومان)
1404/08/18 19:24
سکه امامی
111,210,000 تومان
+0,54% (600,000 تومان)
1404/08/18 19:59
سکه بهار آزادی
103,830,000 تومان
+0,09% (90,000 تومان)
1404/08/18 19:59
کد خبر : 74322
بانک و بیمه یکشنبه 18 آبان 1404 - 23:40 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بانک ملی چگونه در «فواد» به الگوی پاسخگویی تبدیل شد؟

بانک ملی ایران در ارزیابی‌های ماهانه سامانه «فواد» رتبه نخست را کسب کرد و به عنوان بانک منتخب در پیگیری و پاسخگویی به شکایات مشتریان شناخته شد.

به گزارش صنعت مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در تازه‌ترین ارزیابی‌های سامانه «فواد»، بازرسی بانک ملی ایران با عملکرد برجسته در پاسخگویی به شکایات مشتریان و تعامل موثر در ارائه خدمات، توانست جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد. این موفقیت نشان‌دهنده تعهد بانک به ارائه خدماتی با کیفیت و توجه ویژه به رضایت مشتریان است.

سامانه فوریت های اداری فواد 128،در استان های قزوین، البرز و تهران فعال شده است و به زودی در استان های دیگر نیز فعال می شود.

گفتنی است، سامانه فواد، سامانه‌ای است که با هدف شناسایی، پیگیری و حل سریع مشکلات ارباب‌رجوع، به بستری هوشمند برای پاسخگویی و نظارت ایجاد شده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *