16 مهر , 1403

راه و مسکن 15 مهر 1403 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

بازگشت پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت عادی+ جزییات

فرودگاه مهرآباد تهران، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و پررفت‌وآمدترین فرودگاه‌های کشور، پس از تجربه لغو موقت در برنامه پروازها، بار دیگر به حالت عادی بازگشت.

ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد

به گزارش صنعت مالی ، خبری با عنوان بازگشت پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت عادی پس از اختلالات موقت منتشر شد.

فرودگاه مهرآباد تهران، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و پررفت‌وآمدترین فرودگاه‌های کشور، پس از تجربه لغو موقت در برنامه پروازها، بار دیگر به حالت عادی بازگشت.

این اختلالات که موجب لغو یا تأخیر برخی پروازها شد، نگرانی‌هایی را در میان مسافران به وجود آورد؛ اما اکنون با انجام اقدامات لازم و رفع مشکلات، روند پروازها به حالت طبیعی خود بازگشته است.

طبق این گزارش، تمامی پروازها اکنون به‌صورت عادی و بدون تأخیر انجام می‌شود و هیچ‌گونه تهدید یا نگرانی دیگری وجود ندارد.

این اختلالات، هرچند کوتاه‌مدت بود، اما مسافران برخی پروازها با چالش‌هایی روبرو شدند. مسافرانی که قصد سفر به مقاصد داخلی داشتند، با تأخیرهایی روبرو شده و برخی از پروازها نیز لغو شد.

برخی مسافران از عدم اطلاع‌رسانی به موقع گلایه‌مند بودند و خواستار بهبود فرآیند ارتباطی میان شرکت‌های هواپیمایی و مسافران در چنین مواقعی شدند.

بهبود سیستم اطلاع‌رسانی و تعامل با مسافران باید در اولویت قرار گرفته است تا در صورت بروز هرگونه مشکل، اطلاعات به‌صورت سریع و شفاف در اختیار مسافران قرار گیرد.

با بازگشت پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت عادی، نگرانی‌های مسافران تا حد زیادی برطرف شده است.

با توجه به اهمیت این فرودگاه در ارتباطات هوایی داخلی کشور، تلاش‌های بیشتری برای حفظ نظم و کاهش تأخیرها در پروازها در دستور کار قرار دارد. مسافران نیز می‌توانند از این پس بدون نگرانی به برنامه‌های سفر خود ادامه دهند.

پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد در حالت عادی؟

پس از اطمینان از شرایط مساعد و ایمن پروازی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، تمام محدودیت های اعلامی حذف و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام عملیات پروازی می‌باشند.

همچنین مسافران، می‌توانند برنامه پروازی خود را از شرکت‌ هواپیمایی مربوط پیگیری و از انجام سفر قبل از عزیمت به فرودگاه اطمینان حاصل کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:پروازها از ساعت ۲۱ امشب لغو می‌شود

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *