امروز: چهارشنبه, 28 شهریور , 1403

28 شهریور , 1403

بانک و بیمه 22 مرداد 1403 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بازدید مدیرعامل بانک ملت از غرفه پایگاه خبری صنعت مالی

فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک ملت از غرفه پایگاه خبری صنعت مالی در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی بازدید کرد.

به گزارش صنعت مالی، فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک ملت از غرفه پایگاه خبری صنعت مالی در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی بازدید کرد.

فرخ نژاد در حاشیه این بازدید به خبرنگار صنعت مالی گفت: بانک جزئی از اقتصاد کلان کشور است و طبیعتاً هر اتفاقی که در کلان اقتصاد کشور بیافتد روی بانکها اثر خواهد داشت.

وی افزود: یکی از راهکارهای کاهش زیان انباشته بانکها، توسعه خدمات کارمزدی است که خود بانکها انجام بدهند و درواقع بخش زیادی از سودی که در دنیا در صنعت بانکداری ایجاد می شود ناشی از خدمات به مشتریان است که این مسئله باید در کشور ما توسعه بیابد.

مدیرعامل بانک ملت در ادامه گفت: به بانکها تکالیفی محول می شود که در راستای توسعه کشور است و همزمان با اجرای این تکالیف ممکن است بخشی از منابعی که گران قیمت هم جمع کرده اند را نتوانند ببرند به جایی که پربازده باشد؛

وی گفت: درستش هم همین است که در چارچوب سیاستهای کلان کشور این منابع در حوزه هایی که باعث رشد یا توسعه کشور می شود صرف شوند که این مسئله برون سازمانی است؛ البته این بخش باید تناسبی با عملکرد بانک داشته باشد که بانک بتواند پاسخگوی سهامدارانش باشد و سود منطقی و معقولی داشته باشد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *