امروز: شنبه, 31 شهریور , 1403

31 شهریور , 1403

تیتر یک 10 خرداد 1403 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اولین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری

صبح امروز با دستور وزیر کشور فرآیند انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد و برخی از افراد برای ثبت نام به ستاد انتخابات آمدند که برخی از آنها واجد شرایط بودند.

به گزارش صنعت مالی،‌ نام‌نویسی از داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز در محل ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

انتخابات زود هنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در پی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور سابق، روز جمعه 8 تیرماه برگزار می‌شود و کاندیداها از روز پنجشنبه 10 خرداد به مدت 5 روز فرصت ثبت نام دارند.

آغاز ثبت نام‌ها با دستور وزیر کشور

احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز طی سخنانی ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش، دستور آغاز فرآیند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را صادر کرد.

25نفر برای نام نویسی انتخابات آمدند که واجد شرایط نبودند

در ادامه محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور از مراجعه 25 نفر که فاقد شرایط لازم برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری بودند خبر داد.

«صباغیان» اولین ثبت نام کننده واجد شرایط در انتخابات

پس از مصاحبه سخنگوی ستاد انتخابات کشور محسن صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس به عنوان اولین فرد واجد شرایط ثبت نام در انتخابات وارد ستاد انتخابات کشور شد.

کواکبیان برای ثبت نام وارد ستاد انتخابات شد

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری دومین فرد واجد شرایطی بود که برای ثبت نام در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شد.

کواکبیان: شعار دولت من صداقت با مردم است

مصطفی کواکبیان کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه نام دولتی که بنده می‌‌خواهم با آن به عرصه انتخابات بیایم دولت مردم سالار با شعار صداقت با مردم است، گفت: برنامه من رفع تمامی تحریم‌ها و برقراری ارتباط با همه دنیا بجز رژیم صهیونیستی بر مبنای اصل عزت، حکمت و مصلحت و همچنین ثبات و تقویت پول ملی با استقلال بانک مرکزی است.

عباس مقتدایی هم ثبت نام کرد

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس نیز برای ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در ستاد انتخابات حضور یافت.

سعید جلیلی هم ثبت نام کرد

سعید جلیلی که در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ به نفع سید ابراهیم رئیسی و دیگر کاندیدای انتخابات کناره گیری کرده بود بعد از ظهر پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ در حالی که امیرحسین ثابتی او را همراهی می‌کرد، با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

اسلامی: داوطلبان انتخابات زمان ثبت‌نام را مدیریت کنند

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تا ساعت 14 امروز، سه داوطلب شرایط را داشتند که نام‌نویسی از آنان صورت گرفت، گفت: به داوطلبان دارای شرایط توصیه می‌کنیم امروز و فردا مراجعه داشته باشند و موکول کردن ثبت‌نام به روز پایانی ممکن است بر زحمت داوطلبان بیفزاید و مدیریت زمان داشته باشند.

در حال تکمیل….

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *