امروز: چهارشنبه, 28 شهریور , 1403

28 شهریور , 1403

علم و فناوری 21 مرداد 1403 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

امضای تفاهم نامه همکاری میان صندوق توسعه فناوری های نوین و بانک رفاه کارگران

تفاهم نامه همکاری فی مابین صندوق توسعه فناوری های نوین و بانک رفاه کارگران در سومین روز از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی با حضور مدیران عامل و معاونین دو مجموعه به امضا رسید.

به گزارش صنعت مالی به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه فناوری نوین، تفاهم نامه همکاری فی مابین صندوق توسعه فناوری های نوین و بانک رفاه کارگران در سومین روز از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی با حضور مدیران عامل و معاونین دو مجموعه به امضا رسید.

 

این تفاهم‌نامه با هدف هم افزایی بیشتر بانک رفاه و صندوق نوین و استفاده حداکثری از ظرفیت ها و توانمندی های طرفین به منظور تقویت تامین مالی حوزه فناوری کشور با حضور آقای اسماعیل للگانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران و آقای روح اله میر امینی مدیرعامل صندوق توسعه فناوری های نوین در محل غرفه این بانک در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی امضا شد.

مدیرعامل صندوق توسعه فناوری‌های نوین در این مراسم گفت: از جمله دستاوردهای این تفاهم نامه تعامل مؤثر بانک رفاه و حمایت از این صندوق در راستای ارائه هر چه بیشتر خدمات خود به زیست بوم دانش بنیان و فناوری کشور و تقویت اقتصاد دانش بنیان خواهد بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *