امروز: چهارشنبه, 28 شهریور , 1403

28 شهریور , 1403

بانک و بیمه 22 مرداد 1403 زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

افزایش ۳۰۰ درصدی تسهیلات صندوق کارآفرینی امید؛ تمرکز بر حمایت از کسب‌وکارهای خرد و بانوان

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از افزایش ۳۰۰ درصدی تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال و تمرکز بر حمایت از کسب‌وکارهای خرد و بانوان خبر داد.

به گزارش صنعت مالی، هادی آقابابایی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، در نشست خبری در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی اعلام کرد که بیش از ۵۰ درصد تسهیلات بانکی این صندوق به کسب‌وکارها اختصاص یافته و کمتر از ۱۰ درصد از این تسهیلات به کسب‌وکارهای خرد تعلق دارد که نیازمند حمایت‌های بیشتری هستند. وی همچنین از افزایش ۳۰۰ درصدی پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال خبر داد و اظهار داشت که تسهیلات صندوق به صورت قرض‌الحسنه یا با نرخ پایین ارائه می‌شود.

آقابابایی به احیای واحدهای نیمه‌راکد و راکد توسط صندوق اشاره کرد و افزود:این صندوق با حمایت مالی از ۱۱۰۰ واحد اقتصادی، زمینه ایجاد ۷ هزار شغل را فراهم کرده است. وی همچنین بر اهمیت حمایت از بانوان تأکید کرد و گفت که ۴۳ درصد تسهیلات صندوق به بانوان کارآفرین اختصاص یافته است.

وی با اشاره به تدوین نقشه راه جدید صندوق، از تلاش برای تبدیل آن به یک نهاد فناورمحور خبر داد و گفت که چندین سامانه از جمله سامانه‌های ارتباط با مشتریان و پرداخت تسهیلات غیرحضوری در این صندوق راه‌اندازی شده است. آقابابایی همچنین از حضور فعال صندوق در مناطق محروم و ارائه تسهیلات به کسب‌وکارهای خرد خبر داد و تأکید کرد که نظارت بر پرداخت تسهیلات به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود تا از هدررفت منابع جلوگیری شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *