6 دی , 1403

کد خبر : 40138
بانک و بیمه پنجشنبه 6 دی 1403 - 10:42 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ابراز رضایت نمایندگی‌های بیمه ایران از پاسخگویی کارکنان شعبه فاطمی در ایام تعطیلات و آلودگی هوا

در پی وضعیت آلودگی هوا و تعطیلات اخیر، نمایندگی‌های بیمه ایران از تلاش‌ها و پاسخگویی مستمر مدیران و کارکنان شعبه فاطمی تهران در ارائه خدمات به مشتریان قدردانی کردند. این شعبه با حفظ سطح بالای خدمات‌رسانی، نقش مهمی در جلب رضایت و اعتماد بیمه‌گذاران ایفا کرده است.

به گزارش خبرنگار صنعت مالی، در شرایطی که آلودگی هوا و تعطیلات پیش‌رو موجب اختلال در فعالیت‌های روزمره بسیاری از ادارات و سازمان‌ها شده بود، شعبه فاطمی بیمه ایران توانست با ارائه خدمات مستمر و بی‌وقفه، به بهترین شکل ممکن نیازهای بیمه‌گذاران خود را برطرف کند.

نمایندگی‌های بیمه ایران در سطح تهران با ابراز رضایت از عملکرد شعبه فاطمی، از تلاش‌های این شعبه در پاسخگویی به مشتریان حتی در روزهای تعطیل و شرایط جوی نامساعد تشکر کردند.

یک منبع آگاه از شرکت بیمه ایران به خبرنگار صنعت مالی اظهار داشت: “مدیران و کارکنان شعبه فاطمی نشان دادند که در هر شرایطی می‌توانند با پشتکار و تعهد به ارائه خدمات به مشتریان ادامه دهند. این نوع عملکرد نمونه‌ای از روحیه خدمت‌رسانی است که ما در بیمه ایران به آن افتخار می‌کنیم.”

این اقدامات باعث تقویت روابط میان بیمه‌گذاران و شرکت بیمه ایران و همچنین ارتقاء رضایت عمومی از خدمات این شعبه شده است. نمایندگی‌ها همچنین از شعبه فاطمی خواستند تا همچنان به این روند حرفه‌ای ادامه دهد تا همچنان اعتماد مشتریان حفظ شود.
این گزارش نشان‌دهنده تعهد و مسئولیت‌پذیری شعبه فاطمی در ارائه خدمات به مشتریان، حتی در شرایط بحرانی و تعطیلات است که می‌تواند الگویی برای سایر شعب بیمه ایران باشد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *