انس طلا
3,886 دلار
%0.00 (0 دلار)
1404/07/13 00:00
طلای 18 عیار
10,901,900 تومان
%0.49− (-52,900 تومان)
1404/07/13 11:19
طلای 24 عیار
14,535,800 تومان
%0.49− (-70,500 تومان)
1404/07/13 11:19
طلای آب‌شده نقدی
46,813,000 تومان
%0.49− (-230,000 تومان)
1404/07/13 11:19
سکه یک گرمی
17,000,000 تومان
%1.76− (-300,000 تومان)
1404/07/12 14:27
ربع سکه
34,100,000 تومان
%0.88− (-300,000 تومان)
1404/07/13 11:00
نیم سکه
61,000,000 تومان
%0.49− (-300,000 تومان)
1404/07/13 11:11
سکه امامی
114,010,000 تومان
%0.70− (-795,000 تومان)
1404/07/13 11:19
سکه بهار آزادی
108,785,000 تومان
%0.82− (-895,000 تومان)
1404/07/13 11:19

13 مهر , 1404

انس طلا
3,886 دلار
%0.00 (0 دلار)
1404/07/13 00:00
طلای 18 عیار
10,901,900 تومان
%0.49− (-52,900 تومان)
1404/07/13 11:19
طلای 24 عیار
14,535,800 تومان
%0.49− (-70,500 تومان)
1404/07/13 11:19
طلای آب‌شده نقدی
46,813,000 تومان
%0.49− (-230,000 تومان)
1404/07/13 11:19
سکه یک گرمی
17,000,000 تومان
%1.76− (-300,000 تومان)
1404/07/12 14:27
ربع سکه
34,100,000 تومان
%0.88− (-300,000 تومان)
1404/07/13 11:00
نیم سکه
61,000,000 تومان
%0.49− (-300,000 تومان)
1404/07/13 11:11
سکه امامی
114,010,000 تومان
%0.70− (-795,000 تومان)
1404/07/13 11:19
سکه بهار آزادی
108,785,000 تومان
%0.82− (-895,000 تومان)
1404/07/13 11:19
کد خبر : 69445
بانک و بیمه یکشنبه 13 مهر 1404 - 11:23 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مدل‌های بازاریابی بانک سینا رونمایی شد

مدل‌های نوین بازاریابی بانک سینا در نخستین وبینار معاونت بازاریابی و امور شعب با مدیران مناطق و روسای شعب مستقل این بانک تشریح شد.

به گزارش صنعت مالی به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر اکبر جلیلی، عضو هیئت‌مدیره و معاون بازاریابی و امور شعب بانک سینا، در این وبینار با اشاره به اهمیت رعایت اهداف ترسیم‌شده گفت: بانک سینا برای سال جاری دستیابی به منابع ۲۰۰ همتی را هدف‌گذاری کرده و لازم است همکاران برای تحقق این امر در نیمه دوم سال، تلاش ویژه‌ای داشته باشند .
وی پایبندی بانک به تعهدات، استمرار خدمات اعتباری و رفتار حرفه‌ای کارکنان را از نقاط قوت بانک سینا برشمرد و گفت: همین ویژگی‌ها موجب شده بانک سینا جایگاه مناسبی در جذب منابع را در بین شبکه بانکی کشور کسب کند.
جلیلی همچنین به برنامه‌های آتی بانک اشاره کرد و گفت: موضوع آمایش و پایش شعب به صورت جدی در حال پیگیری است و در زمینه جذب نیروی انسانی نیز آزمون استخدامی برگزار خواهد شد .
در بخش دیگری از این نشست، علیرضا برآور، مدیر امور بازاریابی و شعب بانک سینا، ضمن ارائه جزئیات مدل‌های بازاریابی، نقشه راه اجرای آن را برای همکاران تشریح کرد.
برآور با تأکید بر ساده‌سازی مدل‌های بازاریابی گفت: الگوهای طراحی‌شده نباید باری مضاعف بر دوش همکاران شعب ایجاد کند و با کمترین پیچیدگی قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد.
مدیر امور بازاریابی و شعب افزود: افزایش سودآوری و مقیاس ترازنامه در ذیل بازاریابی باید مورد توجه همکاران نیز باشد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *