مخاطب صنعت مالی گفت: از شرکت اسنپ بلیط اتوبوس بازگشت از مهران نخرید ، بلیط ها وجود خارجی ندارند!
به گزارش صنعت مالی، پارکینگ برکت مهران میزبان هزاران زائر بازگشته از مراسم اربعین بود، اما علیرغم وعده سازمان حج و زیارت مبنی بر تأمین یک هزار اتوبوس، تعداد اتوبوسها بهشدت محدود بود. این کمبود باعث سردرگمی و انتظار طولانی زائران شد .
برخی زائران به رسانه صنعت مالی گزارش دادند که از طریق اپلیکیشن اسنپ تریپ، بلیط اتوبوس شرکتهایی مانند آسیا سفر مهران را با قیمت ۴۸۰ هزار تومان خریداری کردهاند، اما در پایانه برکت نه تنها هیچ اتوبوسی از این شرکتها وجود نداشت، بلکه دفاتر این تعاونیها نیز فعال نبودند.
سایر شرکتهای حاضر در پایانه تأکید کردند که فروش اینترنتی بلیط در این ایام “اشتباه محض” است، زیرا قیمت واقعی بلیطها کمتر از ۱.۸ میلیون تومان نیست.
زائران پس از اطلاع از عدم وجود این شرکتها، اقدام به کنسلی بلیطها کردند، اما اسنپ تریپ بیش از ۲۰ درصد از مبلغ را به عنوان هزینه کنسلی کسر کرد.
نکته قابل تأمل این بود که شرکت آسیا سفر مهران هیچ دفتر یا نمایندهای در پایانه برکت نداشت و مشخص نشد این هزینه برای چه شرکتی کسر شده است!
این رویداد در حالی رخ داد که پیشتر نیز سازمانها و مسافران نسبت به عملکرد غیرشفاف اسنپ در اعلام هزینه سفرهای سازمانی و ارائه نرخهای غیرواقعی اعتراض کرده بودند.
به نظر میرسد اسنپ تریپ از غیرواقعی بودن قیمتهای اعلامی آگاه است، اما با ادامه این روند، اعتماد عمومی به این پلتفرم را تضعیف میکند.
رسانه صنعت مالی آمادگی خود را برای انتشار مستندات تکمیلی این گزارش اعلام کرده است.
بیشتر بخوانید
تفاوت نرخ اسنپ سازمانی و شخصی در صورت اثبات، مصداق گران فروشی است
اسنپ در تعرفه پنل سازمانی گرانفروشی می کند+ سند