تاریخ انتشار: 1404-02-23 - 6 ساعت پیش
موضوع:‌ بانک و بیمه
شماره: 53953

خدمات غیرحضوری نقشه راه بانک کشاورزی برای رفاه و رضایت مشتریان

خدمات غیرحضوری نقشه راه بانک کشاورزی برای رفاه و رضایت مشتریان

مدیرعامل بانک کشاورزی اعلام کرد: توسعه و گسترش خدمات غیرحضوری، نقشه راه بانک کشاورزی برای رفاه و رضایت مشتریان است و در این راستا، تکمیل فرآیند پرداخت غیرحضوری تسهیلات و تعمیم این خدمت به تسهیلات خرد کمتر از 300 میلیون تومان در دستور کار قرار دارد.