انس طلا
4,197 دلار
0,00% (0 دلار)
1404/09/16 05:37
طلای 18 عیار
12,662,900 تومان
+1,71% (213,300 تومان)
1404/09/16 19:22
طلای 24 عیار
16,883,600 تومان
+1,71% (284,400 تومان)
1404/09/16 19:22
طلای آب‌شده نقدی
54,852,000 تومان
+1,72% (930,000 تومان)
1404/09/16 19:22
سکه یک گرمی
18,500,000 تومان
+2,21% (400,000 تومان)
1404/09/16 11:11
ربع سکه
39,640,000 تومان
+1,72% (670,000 تومان)
1404/09/16 18:36
نیم سکه
69,800,000 تومان
+1,10% (760,000 تومان)
1404/09/16 18:36
سکه امامی
132,005,000 تومان
+1,32% (1,725,000 تومان)
1404/09/16 19:22
سکه بهار آزادی
125,190,000 تومان
+1,44% (1,775,000 تومان)
1404/09/16 19:22
انس طلا
4,197 دلار
0,00% (0 دلار)
1404/09/16 05:37
طلای 18 عیار
12,662,900 تومان
+1,71% (213,300 تومان)
1404/09/16 19:22
طلای 24 عیار
16,883,600 تومان
+1,71% (284,400 تومان)
1404/09/16 19:22
طلای آب‌شده نقدی
54,852,000 تومان
+1,72% (930,000 تومان)
1404/09/16 19:22
سکه یک گرمی
18,500,000 تومان
+2,21% (400,000 تومان)
1404/09/16 11:11
ربع سکه
39,640,000 تومان
+1,72% (670,000 تومان)
1404/09/16 18:36
نیم سکه
69,800,000 تومان
+1,10% (760,000 تومان)
1404/09/16 18:36
سکه امامی
132,005,000 تومان
+1,32% (1,725,000 تومان)
1404/09/16 19:22
سکه بهار آزادی
125,190,000 تومان
+1,44% (1,775,000 تومان)
1404/09/16 19:22
کپی شد!
قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا مطرح کرد:

مسیر توسعه پایدار بانک، شناخت دقیق مشتری و بازاریابی هوشمندانه است

نائب رئیس هیئت‌مدیره و قائم‌مقام بانک سینا در نخستین همایش مشترک رؤسای دوایر بازاریابی و روابط‌عمومی مناطق بانک بر اهمیت شناخت دقیق مشتری و بهره‌گیری از بازاریابی هوشمندانه به منظور افزایش سهم بازار بانک تأکید کرد.

به گزارش صنعت مالی به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، دکتر چنگیز مروج با اشاره به تدوین و اجرای نظام جامع بازاریابی در بانک سینا گفت: این نظام، نقشه راهی برای بازاریابی هدفمند و جامع در بانک سینا است و به کارگیری صحیح آن می‌تواند مسیر توسعه پایدار بانک را تسریع کند.
نائب رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا با اشاره به اهمیت نقش روابط‌عمومی در تحقق اهداف بازاریابی افزود: روابط‌عمومی، یکی از ارکان اثرگذار در فرآیند جذب و حفظ مشتری است و باید هم‌راستا با سیاست‌های بازاریابی حرکت کند.
دکتر مروج با تأکید بر ضرورت شناخت دقیق مشتریان و تحلیل رفتار آنان در فرآیند تجهیز منابع اظهار داشت: برای موفقیت در جذب منابع، باید اطلاعات کافی از مشتری و حرفه او در اختیار داشته باشیم. بانک باید در نقش مشاور در کنار مشتری قرار گیرد تا تعامل مؤثرتری شکل گیرد.
وی در ادامه گفت: در صورتی که مشتری را به‌خوبی بشناسیم و ارتباطات مالی او را درک کنیم، چرخه بازاریابی کامل می‌شود و از خروج منابع جلوگیری خواهد شد و در این مسیر، همه همکاران باید در فرآیند بازاریابی مشارکت داشته باشند.
قائم مقام مدیرعامل بانک سینا شناخت بازار، سفارشی‌سازی محصولات، توسعه خدمات ارزش‌افزوده و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان را از مهم‌ترین قابلیت‌های نظام جامع بازاریابی بانک سینا برشمرد.
دکتر مروج با اشاره به ضرورت ایجاد سازوکارهای مؤثر برای جذب مشتری خاطرنشان کرد: در بازاریابی نوین، فروشنده حول محور نیاز مشتری حرکت می‌کند و خلق ارزش برای مشتری، بازاریابی هدفمند، سرمایه‌گذاری بر دانش و مهارت کارکنان و نگاه بلندمدت به فرآیند فروش از عوامل کلیدی در بازاریابی هوشمندانه است.
نائب رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا، در بخشی دیگر از سخنان خود بازارشناسی، بازارداری و بازارسازی را سه رکن اصلی بازاریابی برشمرد و گفت: ابتدا باید بازار را به‌درستی بشناسیم، سپس فرآیند بازاریابی را انجام دهیم و در نهایت، در مرحله بازارداری، مشتری را حفظ کنیم تا سهم بانک از بازار افزایش یابد و به اهداف تعیین‌شده برسیم.
وی همچنین به اهمیت بازاریابی زنجیره‌ای اشاره کرد و افزود: در این نوع بازاریابی باید ارتباطات مشتری با سایر گروه‌های مشتری شناسایی شود تا بتوانیم زنجیره تعامل را گسترش داده و جذب مؤثرتری در بازارهای مالی داشته باشیم.
قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا همچنین از ایجاد معاونت جدید بازاریابی و امور شعب در ساختار سازمانی بانک خبر داد و گفت: با بازنگری در ساختار بانک، معاونت بازاریابی و امور شعب در چارت سازمانی گنجانده شد تا اهمیت و جایگاه بازاریابی در نظام مدیریتی بانک بیش از پیش تقویت شود.
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *